Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 15, 2012

Intresting Juga Ni...

Cara nak tengok Jinn.. 

Pagi ni lepas solat subuh ada kuliah kat Masjid.. ustaz yang mengajar tu cakap siapa nak tengok jinn dia boleh ajarkan.. caranya..

Padamkan lampu..
Duduk depan cermin..
Pasangkan lilin..
Baca surah Al-Jinn 3 kali...

Lepas katam bacaan kali ketiga tu tengok kat cermin.. kejap lagi berbondong jinn berkeliaran kat belakang kita..

Tapi pikir2 buat apa baca Al quran niat nak tengok Jinn.

Siapa berani buat .. nanti tolong update kat sini yer.. rakam video sekali.. hehehe 

Aku pernah sekali dah tengok jinn Islam tgh solat kat tepi kolam air panas.. bentuk manusia jugak, cuma di macam kabus je.. xberapa jelas.. jinn kan berjisim halus..
Sumber

3 comments:

  1. ha ha ha ha.... hei manusia...kenapa nak tenguk jin, jin tak nak tenguk kau... jin banyak harta tapi ahmad albab yang punya...jin tak boleh kaya..ahmad albab yang kaya

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Tuan,

    Guru ana kata buat kerana Allah, membesarkan kemuliaan Allah untuk dapat keredaan Allah dan keampunan Allah,
    selain dari itu syirik.
    Kalau Allah bagi tengok atas susunan Allah tak mengapa.

    ReplyDelete
  3. Cukup la bagi saya tengok jin tiap-2 hari selama hidup ni. Jenis jin bentuk manusia sekeliling kita dalam masyarakat kita yang perangai, yaa Allahhh, dah macam beruk liar di hutan, jahatnya mengalahkan setan lagi.

    Jin bentuk manusia ni pun dah cukup 'mengerikan'. Tak sanggup nak tambah kacau jiwa dengan saja-2 nak tengok makhluk jin yang sememangnya kejadian dia dicipta Allah buruk & menakutkan tu.

    Semua jin memang dah tentu boleh tengok kita, manusia. Rasanya, ramai antara kita tak payah la nak tengok dia dalam keadaan asalnya.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa