Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, April 12, 2013

Bengong Ker Ape Ni?

Kata parti-parti di dalam BN yang berebut kerusi
Apa kurangnya di kalangan PR?
Buat perangai bengong ketika rakyat tengah ghairah
Tak malukah?

Mana lebih bangang menuduh orang, kita yang buat!
Ini cerita di Sungai Acheh

10 comments:

  1. Come on man PR!!! Jangan jadi bodoh mcm UMNO...please lah...!Somebody pse sort this out!!!

    ReplyDelete
  2. Gua rasalah, yg terbaiknya PKR x yah bertanding seme kerusi. Bagi seme kat PAS dan DAP. PKR hanya berperanan sebagai 'org tengah antara PAS dan DAP. Abis dah PAS dan DAP asyik2 claim seat2 tu seat tradisi dorang. Makin dah nampak bunga2 kemenangan( skema la plak ayat...hahaha)...mula la tamak haloba, angkuh, perasan bagus. Mcm ni punya gaya, lebeh baik gua pangkah muka sekor dri gua pangkah kertas undi...bangang

    ReplyDelete
  3. Bukan semua pemimpin PR baik. Tak kira PAS atau PKR. Sesetengah pemimpin ni adalah haram jadah.kita yang dibawah siang malam bekerja demi untuk memenangkan parti. Duit takada pun kita bagi demi untuk melawan UMNO BN. Tapi pemimpin diatas dok berebut kerusi. Aku ingat umno saja buat perangai syaitan macam ni, aku adalah seorang PAS, tapi apa yang aku nampak PAS yang lebih tamak dalam hal ini.sebelum aku lingkupkan kertas undi aku, diharap cari lah penyelesian secepat munkin kerana masa dah terlalu suntuk. Kalau tak dapat jadi calun pun tak apa asalkan kita dapat tendang umno laknatullah dah kira ok. Pas perlu berhati hati, jangan cuba nak jadi parti haram jadah. Kita adalah parti yang berpaksikan islam jadi janganlah tamak sangat. Kalau perkara ini berterusan, moral pekerja bawahan akan jatuh. Ini akan merugikan parti. Mentang mentang peluang untuk mencapai kemenangan begitu hampir hampa dah bertukar jadi haram jadah....Tolong jangan dok penanya kami yang dibawah ni.

    ReplyDelete
  4. Aku sa gat kecewa PR dah jadi macam UMNO BN.

    ReplyDelete
  5. Admin, tolong sampaikan rungutan kami pada pihak yang berkenaan. Program kerja malam ni terpaksa dihentikan kerana sakit hati. Jangan berebut kerusi demi kemenangan kita bersama.

    ReplyDelete
  6. Pemimpin PR, jangan dok lena, ambil tindakan segera. Atasi segera perebutan kerusi. Kalau pas menang di sungai aceh pun, pas tak boleh jadi kerajaan negeri. Tumpukan kpd kedah , kelantan dan trangganu.

    ReplyDelete
  7. ni fitnah ni...ada org cuba buat banner utk melagakan

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah jika ini adalah fitnah semata mata aku minta maaf diatas ketelanjuran aku. Walau bagaimanapun PR harus berhati hati tentang perebutan kerusi kerana ini akan menjatuhkan moral pekerja sukarela yang sanggup bekerja siang dan malam tanpa apa apa bayaran. Semua perbelanjaan adala dari duit poket sendiri. Semuga Allah akan memakbulkan semua harapan kita.

    ReplyDelete
  9. Anon 11:38 PM

    Kalau betul itu adalah sabotaj, kenapa tak dibuka cepat-cepat.

    Kalau kita baca gaya Cikgu Bad memberikan komen, memang ada perebutan di situ!

    Walau pun kata-katanya berdiplomasi tetapi yang tersiratnya beliau kecewa...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa