Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, January 29, 2014

Satu Lagi Manusia Penyibuk Yang Tersalah Pentas!

Di kelas yang sama dengan Perkasa, Jati dan Geng Tonggeng Punggung!
Kekadang merapu meraban tak tentu hala
Unsur-unsur agenda dan budaya asing dari mana pulak ni
Nak bercakap takyah melalut. Barulah orang respek dan tak dikatakan bangang!

ISMA: Anwar alih perhatian masalah Islam
mk - 3:44PM Jan 29, 2014


Ikatan Muslim Malaysia (ISMA) hari ini membidas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa cuba mengalihkan perhatian daripada ancaman yang dihadapi umat Islam negara ini.

Presidennya, Abdullah Zaik Abd Rahman berkata isu dalam negara sekarang melangkaui krisis ketegangan kaum yang disentuh Anwar dalam perutusan khasnya berkaitan konsensus nasional pada 26 Januari lalu.

Menurutnya, umat Islam kini berhadapan ancaman pendakwah Kristian antarabangsa, pluralisme agama, serta puak pelampau.

"Tiada siapa dapat menafikan bahawa agenda liberalisme, pluralisme agama, kesamarataan mutlak dan Kristianisasi yang dibawa ke negara ini melalui pelbagai pendekatan dan cara oleh proksi-proksi dan rangkaian tertentu ada hubungan dengan perancangan Yahudi, Freemason dan Evangelis Kristian antarabangsa.

"Anwar tidak perlu mengambil kesempatan daripada suasana kekeruhan yang berlaku untuk tampil dengan imej kononnya seorang negarawan sejati," kata Abdullah Zaik dalam kenyataannya.

Menurutnya, konsensus nasional yang dicadangkan Anwar hanya boleh dizahirkan melalui kesetiaan dan perpaduan semua warga.

"ISMA melihat bahwa konsensus nasional tidak mungkin tercapai tanpa wujud kesetiaan sejati dan tidak berbelah bahagi di kalangan pelbagai kaum di negara ini.

"Justeru, ISMA menyeru semua rakyat Malaysia dari pelbagai agama, bangsa, etnik dan keturunan supaya menolak tegas segala unsur-unsur agenda dan budaya asing yang boleh menghancurkan kerukunan dan keharmonian hidup bermasyarakat di negara kita yang tercinta ini," katanya.

3 comments:

  1. dia ni nak join Noh Omar ke yang tak malu menunjukkan kebodohannya pada umum..? apa nak jadi manusia sekarang ni. Kesian mak bapak yang bagi makan-minum, hantar sekolah dan mendoakan untuk anak-anak seperti ini.., atau memang manusia khir zaman ramai yang berfikiran sempit, jumud dan (paling senang) bangang !! .. kalau nak bodek sangat pergilah jumpa Najib ke, rosmah ke lepas tu kutuk lah PKR ke, PAS ke atau DAP lalu cium tangan rosmah sekurang-kurangnya dapat juga bau (nasibla kalau wangi kalau busuk pasrah je) manalah tahu dapat habuan cam Azeez Rahim heh ! heh ! heh !

    ReplyDelete
  2. Budak Bahalol ke ni ?

    Makan Kailan lebih baik dari makan Kangkong tau.

    Kailan memang mahal sikit , tapi ada kualiti baik tau.

    NO BAHALOL, NO KANGKONG

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa