Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 19, 2011

Bayangkan Bagaimana Mereka Berfikir

Apakah makna 'keselamatan' bagi mereka

4 comments:

  1. Ajal dan maut tuhan yang menentukan... kita berusaha dan bertawakkal saja...

    ReplyDelete
  2. Salam Pak Din!

    Orang, walau biasanya dia begitu berdisplin (tinggi etika kerja), bila dia dah letih dia dah tak pikir panjang & akan abaikan aspek keselmatan, keselesaan, dsb keutamaan! Membahayakan diri & orang lain!

    Begitu jugak la kes NFC. Dah la projek sebesar tu dah salah bagi kat orang yang terdekat kpd sorang Menteri. Pinjaman tak berjadual. Kalau Geran khas? Sebanyak tu? Kepdaa sebuah syarikat yang tak pernah ada kepakaran spesifik hal penternakan pun...Siap boleh jawab kata beli kondo untuk pelaburan strategik...haha.. Senang-2 saja dia main-main jawab tu ini ingat boleh tutup kesilapan rupanya bukak pekung di dada! haha.. What a joke.. lawak sungguh bila amanah, kuasa & kepercayaan rakyat dipermainkan oleh mereka yang cuai, tamak lagi zalim!

    ReplyDelete
  3. HORRAY FREE FREE FREE...TANKUUU VERYMUCH N.AJIS...
    PAS Bekalkan E.Coli Percuma Ke Setiap Rumah Di Kelantan.
    Filed Under ( berita pisau ) by pisau on 20.11.11
    20 tahun memerintah di Kelantan,kerajaan khawarij PAS secara konsisten berjaya membekalkan virus E.Coli kesetiap rumah secara percuma.

    Kejayaan yang ditempa oleh Nik Aziz sebagai Menteri Besar sudah pasti akan tercatat didalam sejarah negara.Tidak ada mana mana kerajaan BN yang mampu menandingi kehebatan kerajaan khawarij PAS Kelantan.

    Dasar membekal air kotor yang membawak virus E.Coli adalah inisiatif negeri berkebajikan PAS Kelantan.Di khabarkan ini menjadi punca kejayaan PAS untuk terus menjadi kerajaan di negeri Kelantan.

    Rakyat Kelantan yang menyokong khawarij PAS sudah pasti akan menolak parti BN daripada menjadi kerajaan kerana seluruh negara yang diperintah oleh BN tidak pernah membekalkan virus E.Coli secara percuma sepertimana yang dilakukan oleh khawarij PAS Kelantan.




    Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1eGLUUK9k

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa