Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 11, 2011

Gila! Islam Atau Hanya Arab?

Zalim melangkaui Agama
Selepas berjaya membunuh orang dengan kejam,
berpeluk-pelukkan gembira

3 comments:

  1. di Malaysia pula...PAS itu bukan Islam dan Islam itu bukan PAS.

    ReplyDelete
  2. tungkaran hati

    Betul. PAS bukan Agama begitu juga UMNO. Tapi siapa yang lebih kenal Agama?

    ReplyDelete
  3. Salam Saudara Mountdweller,

    "SIAPA yang lebih kenal Agama?". Kerana remeh beginilah kita tak bersatu. Masing masing kita seolah2 beradu akan kekuatan "Iman" masing2.

    Pada saya UMNO telah banyak berjasa pada Bangsa, Agama dan Negara. Ini tak dapat dipertikaikan tapi tak pula saya pertikaikan Jasa parti kesayangan Saudara. PAS pun tentu telah begitu banyak berjasa terutama pada negeri Kelantan. Kalau tidak mustahil dapat bertahan sebegitu lama memerintah. Tentu terlalu banyak sumbangan PAS yang tidak terbalas oleh rakyat Kelantan sendiri.

    Maka sama-samalah kita IKTIRAF perananan kedua-dua UMNO dan PAS daripada kita bertengkar dan berdebat yang tidak berpenghujung yang hanya akan merugikan kita sendiri juga.

    Kita sebangsa dan SeAgama, lihatlah kesamaan yang kita ada dari mencari dan lihat perbezaan yang terlalu kecil antara kita.

    Saya masih menunggu InsyaAllah jika diizinkan Allah swt SIAPA lah juara orang Melayu Islam sejati yang berjiwa Besar dan bakal menjalinkan jambatan hati hati orang Melayu supaya sama ada mereka dari UMNO atau PAS dapat bersatu demi bangsa dan agama suci kesayangan kita semua. WaAllahuAlam, jika panjang usia dan diizinkah yang Esa..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa