Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 20, 2008

Tips Bagi Aktiviti Outdoor

Salam buat semua.
Teman-teman yang inginkan sedikit tips untuk outdoor bolehlah rujuk pada link di bawah:

2008/03/asas-perkhemahan.html
2008/03/trekking-dan-ekspedisi.html
2008/03/trekking-dan-ekspedisi-sambungan.html
2008/03/trekking-dan-ekspedisi-sambungan_19.html
2008/03/tips-pemilihan-beg-dan-cara-mengisi.html
2008/03/perkhemahan-statik-berkumpulan.html
2008/04/peralatan-mendaki.html
2008/06/peristiwa-berjalan-di-tempat-yang-sama.html

5 comments:

  1. Assalamualaikum... Singgah buat kali k 2... Salam perkenalan, sy dah link blog anda dlm blog sy...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Saudara,

    Sungguh banyak aktiviti aktiviti yang sangat baik buat tubuh badan dan minda kita semua, kepada mereka yang berkeupayaan. Satu peluang keemasaan untuk mempelajari 'alam' yang ada di pergunungan dan hutan belantara.

    Saya amat meminati cerita cerita dan misteri misteri flora dan fauna nya sahaja buat keinsafan diri betapa Azim dan Agungnya Allah swt dalam penciptaanNYA, tapi dari segi pisikal memang tak berkeupayaan agaknya.

    Apa apa pun mengetahui cerita cerita itu dari blog Saudara pun sudah memadai buat saya dan Syukur Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  3. Puan auntyzah,

    Terima kasih di atas kujungan puan. Sebenarnya selain dari manusia saya banyak belajar tentang kehidupan dari rimba dan fauna.

    Allah mengajar kita dari semua kejadianNya.

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan...

    Terima Kasih atas maklumat yang disediakan...begitu berguna!

    ReplyDelete
  5. Salam buat semua.

    Terima kasih dang ijah.

    daddy cool,

    Tuan boleh semak mana posting yang tuan rasa berguna untuk tuan. Tujuan blog ini saya wujudkan pun adalah bertujuan memberikan manafaat bersama tentang apa yang saya tahu sedikit sebanyak

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa