Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, October 8, 2008

Komen Seorang Sahabat

Tengah hari tadi semasa sedang take 5 kat pejabat, saya belek-beleklah komen yang ada di blog saya. Belek punya belek saya terjumpa dua komen dari seorang sahabat yang selalu juga mengikut saya trekking dan mendaki. Di kedua-dua peristiwa itu memang beliau ada bersama.

Saya rasa baik juga untuk saya pastekan di posting ini tentang pandangan dan komen beliau terhadap apa yang telah saya ceritakan di posting yang lalu. Mungkin ada yang kurang percaya.
Komen-komen beliau adalah sepertimana berikut:

Diekori Syaitan Sehingga Ke Gunung Berapit

Anonymous sajey said...

testing-testing 1 2 3 ...
this is Tuan Saharizam writing...

hahaha!!!
still remember all those sweet memories. waktu masih aktif dalam aktiviti mountain trekking.

thanx a lot to Abe Din wujudkan blog nih. it brings back old memories.

to those yang keep on reading tihs blog, do not stop. this old guy have a lot of exp to share, setengah2 tu, saya ada sekali, so ini bukan kisah rekaan ya.

as for me Abe Din, sorry sebab dah lama tak joint the activity, sooo busy, kena jaga satu daerah sekarang nih, in fact tambah sibuk dengan kerja kedua and also struggling to complete my phd.

maybe boleh menyumbang sikit2 utk blog nih.

adios..

October 5, 2008 4:45 PM

Orang Tua Di Gunung Stong

Anonymous sajey said...

salam...

this is Tuan Saharizam writing.....
another true story by mount....

anyway, tu another kerja gila yang myself n mount buat.

deamg,
sebenarnya saya suruh tunggu pun saya dah tau makhluk yang mengikut tu akan balik ke temapt asal dia lepas pada tu..

adios..

October 8, 2008 3:59 PM

8 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog azharjaafar. Salam lebaran untuk tuan sekeluarga. Semoga sentiasa dirahmati dan diberi keberkatan oleh Allah SWT.

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan.Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..Dunia ini memang pelik..Tapi manusia yg mendiami dunia ini lagi pelik :)..Nanti bila2 kita pi pekena teh tarik kat Mamak Spicy :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Saudara,

    Look forward for another of your adventure or experience on mount and jungle trekking.

    Thank you for sharing those stories with all of us.

    BarakaAllah fi ka.

    ReplyDelete
  4. Kadang kala mereka tak percaya sesuatu yang mereka tak nampak..namun mereka sebenarnya mahukannya setiap hari..

    ReplyDelete
  5. Sekadar singgah sebentar mengajak tuan ke blog saya

    http://jamaludinmdisa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Salam Perkenalan,

    sudi ke laman saya...

    thx!

    ReplyDelete
  7. I have read so many articles or reviews concerning the
    blogger lovers but this post is actually a fastidious
    piece of writing, keep it up.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa