Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 11, 2010

Majlis Di KL

Assalamu alaikum w.b.t kepada semua rakan Bloggers dan Pengunjung. Pak Din mohon maaf kerana sudah 10 hari blog ini tidak diupdate. "Selamat bertemu kembali di alam Maya"

Sebenarnya Pak Din telah alami sedikit deraan dari Yang Maha Pemcipta. Sejak hari pertama tiba KL lagi telah bermasalah dengan gig dan gusi yang sakit dan bengkak. Dan sehingga ke hari ini masih belum sembuh sepenuhnya. Dah 3 kali ke Dentist barulah lega sikit. Sakit dan derita hanya Dia yang Maha Tahu. Padan muka aku!
Inilah pipi yang bengkak itu

Dari Ipoh ke KL, Stering barikan kepada adik (anak kedua) setibanya di R&R Gopeng kerana sudah hilang fokus memandu. Adik pecut sehingga 180 kph pun Pak Din tak peduli. Lantaklah asalkan sampai dan boleh beli ubat.

Di bawah ini Pak Din uploadkan beberapa gambar di majlis Akad Nikah dan Persandingan anak saudara Irfan Hafiz Azni dan Isterinya Wan Amiraturrahman.

Bapa dan Keluarga Pengantin Lelaki

Hantaran

Pengantin Lelaki Irfan Hafiz Azni Bin Mohammad


Akad Nikah

Berjalan ke Pelamin

Bersanding

Kakak Keempat dan Kedua serta Suami

Kakak Kedua dan Suami

Cucu Saudara dan bapnya

3 comments:

  1. ingatkan pak din yang kahwin.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Selamat kembali dan selamat memeriahkan alam cyber dgn berita terkini lagi panas sempena bahang PRK Hulu Selangor dan yang bakal tiba tak lama lagi PRK kt Sarawak...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa