Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, March 31, 2010

Aktiviti Meriah, Bukan Untuk Saya

Mountdweller akan bercuti ke Ipoh dan Bangi dari hari ini sehingga 5 April 2010.

Di Ipoh, Anak Saudara perempuan di sebelah Isteri bertunang pada 3 April 2010 manakala di Bangi pula, Anak Saudara Lelaki saya akan berkahwin juga pada hari yang sama.

Jadi terpaksalah saya ke Bangi bersama Anak perempuan kedua saya dan tinggalkan Isteri bersama keluarganya di Ipoh.

Pagi ini pula di tempat saya di adakan pertandingan suara burung. Agak meriah sambil bersantai sambil menikmati merdu suara burung. Tapi malangnya saya jahil tentang aktiviti ini, tak tahu apa satu pun!
































































10 comments:

  1. selamat bercuti uncle mountdweller :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualikum..
    Ipoh area mana..?

    ReplyDelete
  3. salam uncle...
    kalau kat KB, jalan sri cemerlang ada pertandingan burung...:)
    salam manis, anntaj.

    ReplyDelete
  4. KAH KAH.. SAYE JUGA KURANG TAHU BAB BURUNG NI..

    ReplyDelete
  5. Mak Su

    Terima kasih.

    Malam ni pinjam laptop anak buah kat Ipoh.

    ReplyDelete
  6. W'salam Tok Ketua

    Ipoh di Manjoi Baru

    ReplyDelete
  7. W'salam Ann

    Batul Ann, kat situ uncle napak setiap minggu ada.

    Uncle juga doakan Ann sentiasa sihat dan gembira.

    ReplyDelete
  8. MP SEGAMBUT

    Ha..haha.. kita di kelas yang sama rupanya.

    ReplyDelete
  9. Salam Pakdin, kat rumah saya banyak burung ketitir, di sini dipanggil merbuk.. Hinggakan ada yang bersarang di jenang pintu gelungsur rumah saya.. Ada orang kata burung bersarang bawa tuah kepada tuan rumah.. Iyer ke, Pakdin?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa