Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 16, 2012

Dah Jadi Mufti Pulak - (Menghukum) Kah...Kah...Kahakhq

Saya ceduk dari sini
Pendedahan PANAS Zul Kulim.. Ibrahim Libya mati sia-sia...
Cayalah Zul Kulim.. Gua respek betul dengan Ahli Parlimen bebas ni bila beliau mendedahkan segala kecelaruan didalam PAS Nirrojim..

Kali ni Zul dedahkan bahawa Ibrahim Libya yang dikatakan mati syahid ketika menentang Polis di Memali, adalah mati sia-sia kerana kebodohan Hadi Awang..

Gua setuju beb.., dulu Hadi fatwakan sapa yang menentang Umno kerana nak tubuhkan negara Islam, adalah mati syahid.., tapi selepas 30 tahun, Hadi kata Negara Islam tak ada dalam Quran..

So.., betul lah apa yang Zul cakap.., Ibrahim Libya dan 13 kengkawan dia mati sia-sia kerana mempertahankan amanat Hadi Awang..

Jom kita dengar ceramah Zul Kulim ni.. Gua yakin penganut-penganut ajaran PAS dan pentaksub amanat Hadi Awang akan panas punggung dengan Zul..

Tahniah YB!!!

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa