Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, June 24, 2012

Bodoh Tahap 'Separuh Gila'

Alahai bodohnya kamu.
Ada ke manusia yang waras berak di tepi jalan, pastu tandakan 'Ini tahi saya'


24 JUNE 2012

Hina Agong.. Kerja Terkutuk Pencacai Umno

Conteng billboard Yang DiPertuan Agong dengan simbol undilah PAS untuk gambarkan seolah-olah PAS yang buat, kemudian buat report polis. Itulah permainan jahat puak2 UMNO Padang Terap yang sudah kehabisan modal berpolitik.


Taktik yang sama digunakan sewaktu PAS menganjurkan konsert Islamic utk anak-anak muda haritu, puak2 UMNO yang diketuai oleh seorang cybertrooper UMNO Padang Terap telah meletakkan botol arak di sekitar tandas awam bagi menggambarkan Pemuda PAS kaki botol. Taktik tersebut bagaimanapun berjaya didedahkan oleh seorang bekas blogger UMNO (yang kini berpaling tadah).


Baru2 ini budak muda UMNO Padang Terap telah berjaya ditangkap dan diserahkan ke balai polis kerana menurunkan bendera PAS secara besar-besaran. Semua tindakan tersebut dilakukan akibat panik dengan kekuatan PAS yang bertambah berlipatganda di Padang Terap. - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa