Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, October 30, 2012

Lu Minta Satu Kelusi Sama UMNOlah....

Kalau betul lu mau jaga itu Melayu sama Raja dan Islam 
Lu pigi lawan sama itu Porno Starlah!
Ada belani ka? 

Atau minta satu kelusi sama UMNO
Pigi lawan sama Anwar ka atau Nik Abdul Ajis ka
Balulah olang kata lu ada itu 'batu'!
SHAH ALAM - Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali masih merahsiakan pendirian sama ada bersedia untuk bertanding pada Pilihan raya Umum ke-13 (PRU13) atau tidak

“Memandangkan jangkaan pilihan raya  akan diadakan pada Februari (tahun) depan, sekarang masih banyak masa untuk menentukan sama ada saya bertanding atau tidak, di kawasan mana nak bertanding dan peluang yang ada,” katanya ketika ditemui pada Majlis Hari Raya Aidiladha Kumpulan Media Karangkraf, semalam.

Ditanya jika membuat keputusan bertanding, beliau akan memilih tiket parti mana, Hasan berkata, perkara itu bukan isu.

“Tiket mana boleh saja, apa pun tak penting. Yang penting perjuangan meneruskan agenda iaitu memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan Raja-Raja Melayu.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia dipecat keahliannya oleh Pas kini aktif menerusi pertubuhan bukan kerajaan (NGO), Jalur Tiga (Jati) yang memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan Raja-Raja Melayu. - sumber

2 comments:

  1. Raja tak mintakpun di bela... Nak bela buat apa? Diorang tu lagi kaya, ngko hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong melompat-lompat nak bela raja... Raja pun tak ambik pot... Wargghhh kakaka!!!!

    ReplyDelete
  2. baretta

    Jenis muka tak malu, berak merata!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa