Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, March 19, 2009

Buat Mak Su Dan Big Mama

Rose Pink hadiah untuk Mak Su
Dan
Big Mama


10 Perkara yang diimpikan semasa menyambut Hari Lahir

1. Mendapat Kad Ucap Selamat dari semua ahli keluarga dan teman-teman
2. Birth Day Cake besar yang cukup untuk 100 orang makan
3. Anak-anak dan Isteri membisikkan doa sambil memberikan kucupan
4. Seluruh keluarga dan Teman berkumpul untuk sembahyang hajat kesejahteraan
5. Menerima hadiah sebuah beach cruise yang lengkap dari anak-anak
6. Dapat masuk ke dalam Kaabah
7. Bercuti di Himalaya bersama keluarga
8. Bersantai di puncak gunung yang melebihi 2500m selama 2 minggu
9. Semua cuti yang diperlukan akan mendapat pelepasan tanpa syarat dari Majikan
10. Bersantai bersama keluarga di salah satu kepulauan Pasific i.e Tongga atau Haiti

Semua itu angan-angan kot?



10 comments:

  1. Assalamu 'Alaikum,
    Kalau tak dapat semua, usah tolak semua. Apa atau berapa yang Allah berikan adalah yang terbaik untuk individu kita.

    ReplyDelete
  2. Tuan
    sakura suka angan2 tuan yg paling best....
    Bersantai di puncak gunung yang melebihi 2500m selama 2 minggu
    he he he

    ReplyDelete
  3. W.salam Taun Pengasas.

    Berusaha sekadar mampu. Terima dan bersyukur terhadap apa yang diberi. Selebihnya berserah.

    ReplyDelete
  4. Sakura.

    Rasanya banyak dari perkara di atas hanyalah tinggal angan-angan. Tentang gunung tu saya dah buat sekali. Seronok.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Saudara,

    Amin!

    InsyaAllah.

    Kalau ada dalam Kaabah, jangan lupa doakan kami di Malaysia!

    ReplyDelete
  6. salam uncle..

    kadang2 berangan2 buat kita rasa berada di alam yg lain.. suka juga berangan2, konon2 nak ngubat hati yg tense.. hihi
    saya pun ade dpt tag ni.. tak buat pun lagi.. huhu.. belum ade mood nak berangan..

    ReplyDelete
  7. Wa alaikumussalm Puan melayuangkat.

    Sekiranya angan menjadi nyata, insya Allah akan saya lakukan.

    ReplyDelete
  8. kakyong.

    Betul kakyong, angan membuatkan kita lepas dari segala.

    ReplyDelete
  9. tq mountdweller :)

    sebab sudi layan tag ni :)

    saya tunggu lagi cerita2 pengalaman menarik dari mountdweller :)

    ReplyDelete
  10. Mak Su.

    Sama-sama. Insya Allah saya akan n3 pengalan saya.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa