Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 27, 2009

Hadir Dalam Malas

Sekarang saya di dalam percutian menghabiskan baki cuti sebelum bersara. Tetapi pagi ini walau pun dalam perasaan malas, terpaksa juga hadir di Persidangan Jabatan di Hotel Renaissance , Kota Bharu setelah dipanggil oleh Urusetia. Rupa-rupanya di sana di adakan sekali dengan Penyampaian Penghargaan kepada Kakitangan yang akan bersara oleh YABrs. Ketua Pengarah baru.

Maka di kesempatan ini juga saya mengucapkan Selamat Datang kepada Ketua Pengarah serta setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua. Pihak Pengurusan dan Kakitangan.

Pak Din menerimanya dari Ketua Pengarah diperhatikan dua orang Timbalan Ketua Pengarah.

Muka-muka yang akan Bersara Pilihan mengapit KP dan dua Timbalannya

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa