Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, December 10, 2010

Bila Terkena Batang Hidung Sendiri!

Tapi kita mau bertanya dimana pelir tuan AG dalam hal jaminan kes liwat Anwar Ibrahim? Hanya RM 20,000 sahaja yang ditawarkan pendakwa kepada mahkamah dalam kes yang berkaitan jenayah pemerkosaan liwat. Apakah tuan AG hanya berani tunjuk tegas dengan pemimpin yang sedang mengalami kemorosotan dalam karier politiknya pasca pilihanraya umum 2008 tetapi kecut telur berhadapan dengan barisan peguam Anwar yang diketuai OKU Singhnya? Kes liwat yang menjahanamkan masa depan seorang pemuda hanya dikenakan jaminan sebanyak RM 20,000 dan lebih dari itu Anwar bebas keluar masuk negara menjalankan aktiviti politiknya seolah menikmati kebebasan dalam erti kata sebenarnya.

Marah benar Blogger UMNO kepada AG kerana penangkapan dan jumlah jaminan yang dikenakan ke atas Khir Toyo sehinggan mencabar supaya letak jawatan......

Begitulah kita manusia yang bila hidupnya dihiuasai nafsu!

Bacalah sepenuhnya di sini

3 comments:

  1. kalau tanya pakar perundangan,jumlah yg dikenakan pada khir toyo berbanding dgn pertuduhan hanyalah sandiwara.sebetulnya jumlah jaminan tu tak sampai pun rm200k...lagi pun pasport antarabangsa dia tidak pula di tahan...katakanlah beliau dihukum bersalah pun berbaloi..aset bernilai jutaan ringgit tidak pula disita dan dirampas..

    ReplyDelete
  2. ingat tk cerita ALI BABA ...arahan P RAMLEE,,,,apa kata sarjan,,,,,,kita lihat sapa yg kena,,,,dlm politik memang mcm tu,,,doa je lh ,,,jngn terkena,,

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa