Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, April 26, 2011

Cemburu Adat Orang Berkasih

Takkanlah mereka tak bincang dulu sehinggakan timbul keraguan? Kalau dah bawa kepala masing-masing, buat apa adakan gabungan dan kononya persefahaman?

Kalau macam ini macam mana Rakyat nak letakkan kepercayaan kepada mereka?

Dan ..... apa salahnya rakyat letakkan kepercayaan kepada BN sampai kiamat!

Updated: Selasa April 26, 2011 MYT 9:38:20 AM
PAS Ragu Gabungan DAP-SNAP

2 comments:

  1. dap telah melihat pas layu di sarawak, pkr telah lemah di serawak, dan snap telah nyawa-nyawa ikan diserawak, walaupun begitu snap masih ada pengikut dengan ini dap mahu bergabung dengan snap, maka apabila pergabungan berlaku, adat dunia yang kuat memimpin yang lemah, maka daplah yang akan memimpin pkr, pas dan snap. mana negara islam pas, langkah mayat karpal dulu, macam mana mau langkah mayat karpal, langkah mayat penyokong tegar pas dulu yang berikrar mempertahankan karpal dengan berkata, langkah mayat saya dahulu sebelum bertindak kepada karpal. apakah ini lawak bodoh atau kenyataan yang paling melucukan dalam dunia ini. konklusinya - untuk tubuh negara islam kena langkah mayat karpal, untuk langkah mayat karpal kena langkah mayat penyokong pas, pening-pening-pening.

    ReplyDelete
  2. Anonymous

    Sekarang pun memang DAP yang terkuata antara mereka

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa