Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, April 19, 2011

Dajal Yang Membuat Ramai Berdosa

Inilah 3 Dajal yang membuatkan ramai manusia berdosa akibat dari penyebaran Fitnah kerana dendamnya. Tidak dinafikan penyebaran video tak senonoh yang melibatkan seorang pemimpin yang paling 'Jahat' di atas bumi Malaysia sekarang ini. Apa tidaknya semua kejahatan 'Dia'lah yang buat. Dari 'Lubang Jubur' sehinggalah 'Pengkhianat Negara dan Agen Yahudi'.

Tetapi 3 ekor si'Baik' keturunan Dajal ni pula dahlah mereka itu berdosa dengan manusia yang paling 'Jahat' tadi tetapi juga telah membuatkan ramai lagi manusia Islam yang gatal tangan dan otak senget menyebarkan fitnah mereka kepada umum melalui perbagai media.

Bukan sedikit yang terlibat. Dari manusia yang cerdik (kononnya) sehinggalah sibodoh piang.

Apakah hukum bagi manusia-manusia ini wahai Harrussani?


4 comments:

  1. As salam,

    saudara lupa mungkin kalau tak digerakkan dengan izin Allah maha Besar perihal kononya jam Omega yg yg cuba dicuri oleh si pelacur itu maka video ini tak akan dijumpai dan dengan izin Allah Maha Besar gak kalau tak ada tiga dajal ni yang terpaksa mengambil risiko sendiri untuk menayangkan kepada umum agar kita semua tahu akan kelakuan sebenar Dajal nombor satu negara (AI)itu maka sampai sudah si dajal no 1 itu akan ingat dia maksum lagi kebal untuk terus2an menipu rakyat malaysia dan tak sedar bahawa langit itu tak selalunya rendah......semua dengan izin Allah yg Maha Besar tak kiralah walau macamana pun cara ia disampaikan....renung2kan lah..

    ReplyDelete
  2. anon kat atas kena ingat ' yang baik itu dtg dari Allah, yang buruk itu dtg dari diri kita sendiri..sbb tu pentingnya pegangan agama yg kukuh..jgn sesekali kamu mmbuka keaiban org lain esok Allah akan mmbuka keaiban kamu diakhirat..

    ReplyDelete
  3. Jadi kalau dah ada bukti si anu buat kejahatan sorok-sorokkan? Allah suruh sorok jika keburukan dia sendiri-sendiri tapi kalau melibatkan jenayah tak kan nak sorok juga. Hudud kan saja Anu tu, setuju tak?

    ReplyDelete
  4. anon kat atas, Asraghfirullah hal Azim,Hukum hudud memerlukan 4 saksi yg tidak dipertikaikan kewibawaannya(sehingga jika salah seorang pernah menipu kaldai dgn menggantung lobak didepannya untuk suruh dia kedepan maka batal lah kesaksiannya!).Ini pulak 3 malaun yg rekodnya berjela2 mencuri/menipu/merogol/rasuah,langsung tak bolih pakai.
    anon kat atas sekali,memanglah semua kejadian dgn izin Allah,tak payah nak pertikaikan cuma Allah mengingatkan manusia(rata2 dlm Al-Qur'an)tentang balasan yg sungguh azab diakhirat keatas pemfitnah2(memakan daging/anggota sdranya sendiri!).
    Hukum hudud bagi pembawa berita zina(yg ambil gambar/video,yg menayangkan,yg menuduh)adalah 80 sebat/rotan.Fikirkanlah berapa kerasnya larangan Allah tentang fitnah (yg membawa fitnah adalah 'Fasik').Sekadar sama2 bersabar & ingat mengingati.Wassalam

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa