Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 2, 2011

Sahkah Anwar Penzina?

Dalam bab buat perangai tidak senonoh di dalam Rumah Allah ni memang aku tidak setuju dan aku kutuk.

Berkelakuan biadap dan kurang ajar dalam Masjid wajar ditentang

Orang Islam di Malaysia diperlihatkan satu perbuatan puak politik yang kurang ajar dan biadap sanggup membuat kecoh dalam rumah Allah.

Macam tidak percaya pula apabila melihatnya berita di televisyen dan gambar di laman-laman blog menunjukan penyokong Anwar Ibrahim buat perangai seburuk itu. Mereka melakukan itu semata-mata melindungi seorang penzina seperti Anwar.

Yang menjadi tandatanya, penyokong Anwar membuat buat kecoh cuba halang Datuk Eskay Abdullah nak buat sumpah laknat di situ. Bukankah itu menjadi hak dia untuk membuktikan dia bercakap benar.

Lantaklah kalau Anwar tidak mahu bersumpah atau nak tunggang terbalik. Apa hak penyokong yang diketuai oleh Shamsul Mad Akin dan pengikutnya menggangu Datuk Eskay nak bersumpah. Itu antara Datuk Eskay dengan Allah.

Kalau dia buat fitnah dan buat sumpah laknat tanggunglah dia pada akibatnya nanti. Kalau Shamsul dan kawan-kawannya nak tunjuk hero sekalipun pergilah menjerit melalak di ceramah-ceramah politik. Biadap dan kurang ajar masuk buat kecoh di dalam masjid.

Siapa yang ajar mereka ini kurang ajar sampai begini sekali .Itu Anwar kena jawab. Kami rakyat biasa melihat gelagat sumbang ini dengan penuh rasa marah.Jangan sekali-kali ulangi perbuatan ini.

Perbuatan ini tidak akan mengubah persepsi kami yang sudah melihat beberapa bahagian video seks yang didakwa libatkan Anwar di internet. Malah kecurigaan pada yang didakwa itu makin bertambah melihat perbuatan desperado seperti yang berlaku di Masjid Bandar Baru Sentul.

Dipetik daripada blog Sungai Rapat Online (Adun Sungai Rapat,Hamidah Othman)

Sumber : Sinar Harian

5 comments:

  1. Pakdin,

    Saya nak abaikan berita ini pada awalnya. Anggapan saya, ia hanya usaha pihak tertentu untuk memanipulasi insiden video lucah ini. PAS nampaknya tidak cepat melatah, biarpun ada yang mula mempertikaikan kredibiliti Anwar.

    Anwar pun nampak tenang, tapi dalam hati tak siapa tahu gelora yang dihadapinya.

    Apa pun, saya kira aspek moral pemimpin belum boleh menentukan jatuh bangunnya, seperti mana masyarakat Cina menerima Chua Soi Lek sebagai pemimpin MCA setelah dia mengakuinya.

    Cuma, masyarakat Melayu agak lebih mapan pegangannya terhadap moral dan etika.

    Persoalan tentang Anwar? Masa dan keadaan akan menjadi hakim..

    ReplyDelete
  2. cuma nak bagi tahu saja selama ini adakah kamu pernah menangis akan keadaan makmum bila tiba solat fardu .. jgn dek kerna org yg fasik ini kamu ambil agama itu ikut hukum akal aje ...
    suruh aje dia org datuk t itu bersumpah rogol org , minum arak ingat dosa dngn manusia cuma yg di fitnah aje yg bole ampun akan dosanya kalau tidak sendiri mahu ingat mana kedudukkannya dalam al quran

    ReplyDelete
  3. Sdr. Brahim

    Harapnya begitulah. Kes ini akan membuat kita di dalam keadaan terpinga-pinga.

    Jawapan dari siasatan Polis pun tidak ada ketegasan.

    ReplyDelete
  4. Anonymous

    Aku cukup kesian kat kamu ni. Apakah Iman/nikmat yang Allah barikan, kamu nak dijual?

    Kalau aku katakan kamu ni bodoh dan riak, kamu akan marah!

    Kamu sara dah cukup kah iman kamu?

    ReplyDelete
  5. Bingai @ Bangang

    Sama-sama kasih....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa