Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, January 28, 2012

Tongong Bertiga Ni Perlu Ditolong

DATUK T MENGGANAS LAGI KALI INI DENGAN VIDEO LUCAH YANG DIKATAKAN LEBIH DAHSYAT

DATO' T dilaporkan akan mendedahkan video seks terbaru yang didakwa dilakonkan oleh Anwar Ibrahim. Pendedahan video seks kali ini dikatakan lebih dahsyat dari video seks yang pertama.

Firman Allah S.W.T:

Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik.(Suran An-Nur Ayat 4)

Ayat ini kelihatan menyebut kesalahan menuduh zina dan liwat kepada wanita, namun tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini secara sepakat ulama dan ijma' ulama (Al-Jami Li Ahkam Al-Quran, Al-Qurtubi).

Disini timbul persoalan mengapa Dato' T sanggup menempah dosa dan sanggup mendapat gelaran FASIQUN...Dengan memfitnah DSAI dengan tuduhan2 yang tak pernah pun mereka mengemukakan 4 orang saksi.....


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhjUBiY2dDIf6pufOoYesz316kEqPEPx4N-8w3W7ONThfs7a6HN7DnrQElM33hUV0XqNQC3gsk8DA_chReO2YsRqNRCdL8zuopsJl-GU6XIMxKplxaS8vhFAIkAHAc1ekVnaxTIdETY3eM/s1600/IMG_2152.JPG
Sumber dari sini

5 comments:

  1. HOI NUAR MANA JAM OMEGA ,JAM OMEGA MANA SUDAH HANTAR PAJAK GADAI MANA?HOI JAWABLAH PAJAK TTERRGADAI KAT COW KIT ,HOI NUAR AKU TANYA KAU NI JAM OMEGA MANA? APA TELINGA KAU TAKDE KE .

    ReplyDelete
  2. Hoi anon6:51 Ko ni mmang jahil ngalahkan yahudi.

    ReplyDelete
  3. apakehe komer dok panggil si dato pada geng tambi mat rogol, eskay [si
    mat jambu tue].

    si shuib[mat pecacai aka pimp] tuh ha?


    kkk

    ReplyDelete
  4. Hahahaaa... Anon 6:51 PM pun sebenarnya tongong jugak. Polis pun tak minta jam Omega, dia pulak yang lebih sudu dari kuah. Dasar tongong tak boleh diajar!!! Hahahaaa...

    ReplyDelete
  5. kesian kt anon 6:51....buta ngan tuli tu satu hal, tp bab tongong tu mmg paling kesian dpt kt mamat ni....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa