Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 25, 2012

Kamu Rupanya Ular Dalam Semak!

Jawapan ILMU setelah gambar UFB disolek oleh wanita terkantoi!
WEDNESDAY, JULY 25, 2012

Adoii

Lawak gile arh. Si abu aqif neh beria2 nak tegakkan yang salah. Nak menang ajek tue. Tak boleh blah betul. Dah larh fitnah ustaz nasruddin tak pasal2. Lepas tue bila dah terkantoi, bukan je taknak minta maaf bahkan tetap tuduh ustaz nasruddin macam2 der. Yang aku tak boleh blah tue kan, dia tetap up orang yang fitnah ustaz nasruddin. Dah minta maaf ka lepas fitnah orang? Tak kan? So nak bangga pasai pa?

BANGANG!

Nah, neh jawapan yang gua cilok dari wall abu aqif. Baca jawapan ustaz fauzan jek. Takde plak ustaz fauzan minta maaf kat ustaz nasruddin. Jauh sekali dengar penjelasan ustaz nasruddin. Tapi reti pula dia cari penjelasan dari UFB. Belum dengar penjelasan ustaz nasruddin terus jatuhkan hukum bahawa ustaz nasruddin berdosa?

Korang baca arh sendiri. Bab pembodekkan tue korang jangan baca. Nanti seumur hidup kena kurap jangan salahkan aku oke.

kah kah kah


Siapa buat salah mengaku je la?

Ko dah mengaku ke suka laga2kan ulama? Suka sebarkan fitnah? Suka edit video? Suka memecahbelahkan para ulama dan umat islam di malaysia? Suka mengapi2kan orang?

kah kah kah

Hoii

SAPA BUAT SALAH MENGAKU AJE LAH!!!!

Kena kat muka lue sendiri bhai.
amenoworld

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa