Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, December 1, 2009

Beralih Arah Jap.......

Dream job ... Mare Simone is proud to be a sexual healer

THIS woman has had sex with more than a thousand men - and most of them are the husbands or boyfriends of other women.

Mare Simone, 54, calls herself a "sex surrogate" and has devoted her working life to helping men, women and couples overcome problems in the bedroom.

Nak baca lagi sila ke sini

4 comments:

  1. Ini perempuan ka betina...Malu la..Tapi depa ni kaum kafir apa pun boleh..bedal dan belasah je..

    ReplyDelete
  2. anak muallaf

    Dia kata itu kerjanya dan dia berbakti. Walau pun dia kafir, tapi dari segi moralnya tetap salah.

    ReplyDelete
  3. hehe...bottomline is "niat/matlamat/agenda sahaja tak mampu 100% menghalalkan cara/kaedah perlaksanaan agenda". Jika kita buat suatu perkara/ kerja etc. dengan tanpa iman & taqwa, sesuatu yang nampak baik pun tiada bermakna (tak berbaloi) sebab tak sampai ke sana (akhirat) ..dunia mungkin dapat ler..dapat nama baik, dipuji, award kecemerlangan ler, gaji naik, pangkat + bonus etc..tapi mungkin juga akhirnya dunia lagi dah hancuss..akhirat apatah lagi.

    ReplyDelete
  4. Hanz

    Satu masalah kita sedar atau tidak (ini peranan Tok Guru dan Mufti) yang haram juga dikatakan halal. Contohnya hasil menyanyi dan menari, artis kata "saya berusaha mendapatkan rezeki yang halal". Kononnya bila tidak mencuri dan merompak itu maka ianya halal. Persepsi ini sepatutnya diperbetulkan. Apa usaha Harusanasini dan Gadut?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa