Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, February 20, 2016

Kepala masuk air kot........gatal sangat dah ke?

Lepas Kuih, Gadis Kelantan Promosi Lipstik Kemaluan Lelaki
Posted on February 18, 2016 by Syed Zakier Faruqi
KUALA LUMPUR : Setelah Kuih berbentuk kemaluan lelaki menjadi viral dilaman sosial, kini wujud pula Lipstik yang mempunyai bentuk yang sama.

Tindakan seaorang gadis dari Kelantan memuat naik gambar mempromosikan gincu bibir yang berbentuk kemaluan lelaki di akaun Facebook miliknya  dilihat tidak sensitif terhadap budaya di negara ini dan ini telah menjadi viral di media sosial dan mendapat perhatian netizen.

Gadis tesebut sanggup menukar ‘cover photo’ facebook  semata – mata mahu mempromosikan lipstik tersebut.

Pengguna facebook telah menyifakan gadis berkenaan mempromosikan Lipstik berkenaan yang berjenama Diamond Dreams  sebagai gatal dan tidak sopan tambahan pula beliau merupakan seorang wanita.

Malah SuaraTV turut gagal untuk menghubungi beliau bagi mendapatkan komen lanjut berkenaan isu berkenaan.

Terdahulu, seorang wanita telah dikecam di laman sosial kerana gara-gara memuat naik gambarnya bersama kuih yang berbentuk kemaluan lelaki dan gadis berkenaan telah membuat laporan polis berkenaan itu terbabit.

11 comments:

  1. Agaknye dah gatal sangat nak rasa z***r. Jantan ramai tp ramai masuk masuk pusat serenti. Haha

    ReplyDelete
  2. Jantan Melayu memang ramai, malang nya kebanyakan mereka mengambil krusus lanjutan di "PUSAT SERENTI". Bila lama "BELAJAR" di situ sudah pasti hos-hos mereka menjadi lembik dan tak bermaya. Dek kerana itu ramai gadis gadis Melayu yang tidak punyai "MARUAH" sanggup bersuamikan Mat Mat Bangla kot. Bila melihat kuih kuih dan lip-stick yang di cipta begitu rupa menunjuk kan bahawa para gadis Melayu yang tak bermaruah ini menyukai "ICE-CREAM BATANG" berwarna coklat. Terima kasih KERA-jaan Malaysia kerana berjaya menghidu naluri anak anak gadis ME-layu.

    ReplyDelete
  3. perempuan sebenarnya gila k*te tp buat2 malu

    ReplyDelete
  4. Terima kasih umno telah membudaya kelucahan pada gadis malaysia

    ReplyDelete
  5. Apa susah kan 1.5juta bangla nak masuk..balun je la

    ReplyDelete
  6. Itulah. Aku nk kawen lg bini tak bagi izin. Huhu. Kalu tidak boleh ler gilir. Taklah isteri kita penat kan. Mcm saleh yaakob tu. Cemburu betoi kat saleh. Gadis melayu dah berfantasi bebb. Haha

    ReplyDelete
  7. Aku raso pompuan nk kena caj 2x seminggu. Jika tidak moncong ler. Kalu lebih 2x berseri2 muka. Sayang abangg. Dia pon mcm kita gak. Perlukan kasih sayang. Betoi tak bro? Haha

    ReplyDelete
  8. Takyah lah siarkan cita nie. Dari org ramai x tahu, jadi ramai pula yg tahu.

    ReplyDelete
  9. Inilah tahap akhlak gadis melayu now. Mereka cari suami tk jumpa yg soleh. Tp inshaalah bila kawen nanti mereka akan jadi isteri solehah aminnn

    ReplyDelete
  10. Perempuan kelantan nampak ayu..comel alim dan bertutup majoriti nya memang baik belaka..

    Tpi kebenaran di sebalik itu..

    Atas tutup bawah selak ngaga nak minta kote..

    ReplyDelete
  11. Anon 9:43 AM

    Nafsu beb.......tidak sempadannya, tak kira sape. Hanya Iman yang boleh menjadi penghalangnya!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa