Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 25, 2017

Lucu juga: Kerana 'in the beningging', Presiden Afrika Selatan jadi mangsa troll

Sehinggalah ke penghujung video, Zuma masih gagal menyebutnya dengan baik.

Dalam rakaman berdurasi 35 saat itu, Zuma dilihat berhempas pulas untuk cuba menyebut frasa 'in the beginning' dengan betul. - YouTube

* Dia ni berpenyakit sama dengan aku ni, aku pun kekadang gagal menyebut perkataan yang mudah dengan betul. Doktor kata ianya berkaitan dengan ubat migraine yang aku ambil

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa