Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, March 5, 2010

Bala Tempahan Atau Apa?

N3 ini bukan untuk memburukkan sesiapa tetapi ingin tahu realitinya dari feedback pembaca.

Kepada sesiapa yang tahu, atau amat tahu perkara sebenar sila tinggalkan komen. Tohmah dan fitnah memang tidak baik dan merusakkan. Tetapi di dalam keriuhan kes ini, ingin juga tahu apakah yang sebenarnya terjadi.

N3 ini adalah bersumberkan saudara saya blog Kerajaan Rakyat

Sekitar Julai 2008 ini beritanya: Janna Syariza berkata, dia akan berdiri teguh di belakang tunangnya dan bersama-sama mengharungi segala kemungkinan dan dugaan yang akan mendatang. Sumber dari sini

Ini berita pada 27hb Feb 2010: Budak spastik yang bernama Sepol ni dah putus tunang dengan Janna dan ada konfrantasi sikit berhubung dengan kes liwat. Sumber dari sini

Simpati saya kepada Cik Janna Syariza yang pernah saya nasihati dulu, Jika Saiful kau terima jua, kamu bakal merana. Jika berpenyakit, saya cadangkan Cik Janna Syariza dapatkan rawatan dihospital. Jika sebaliknya, ia pasti mengundang seribu persoalan - angkara siapa? Tupai manakah yang makan apam itu? Apa yang masyarakat tahu lelaki paling rapat dengan Janna Syariza ialah si gampang ini. Selain itu, lelaki yang akrab dengan si gampang ini (umpama peribahasa Cina "Seperti anjing kawin") ialah si Papa The Gomo, blogger upahan pelesit yang tidak bermaruah! Dalam budaya Umno adalah perkara biasa; harapkan tudung, tudung makan sajian...!!!

Tidak dengan niat untuk menuduh atau mengaibkan (terlalu besar dosa menuduh orang berzina atau menuduh orang meliwat) tetapi saya mohon budak gampang yang paling popular kerana menjaja cerita duburnya itu untuk membuat penjelasan balas atau penafian berasas. Ingat jangan buat penafian bertaraf bahalol..!!

Andainya si gampang itu gagal menjelaskan, saya penuh yakin sahabat saya IkutSukaAku mempunyai beberapa bom jangka lagi untuk diletupkan. Ingatlah si Gampang, jangan kerana persundalan kamu, keturunan kamu mendapat aib.

Dan ini cerita benar lagi jelas. Si Gampang itulah yang dipuji dan dipuja oleh sekalian warga Umno terutama si malaon ini!!!

1 comment:

  1. Hello, I enjoy reading all of your post. I like
    to write a little comment to support you.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa