Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, March 22, 2010

Kalau Betul, Pejuang Islamkah Mereka?

Saya copy n paste dari sini

NOTA EDITOR: Saya mendapat email dari salah seorang pembaca saya. Sekiranya benar pendedahan ini, saya meminta supaya penulis sanggup menjadi saksi. Kalau beliau sanggup, saya akan membuat aduan rasmi salah laku kepada SU Agung bagi diambil tindakan disiplin diambil terhadap para konspirator ini.

Sila hubungi saya pada bila-bila masa. Saya bersedia berbincang.

(BERMULA) Salam Tulang Besi,

Syabas sebab dedahkan Dr Shamsuri dalam konspirasi menjatuhkan MB Selangor. Sebenarnya, kes Dr Shamsuri ini lebih mendalam lagi perkaitannya. Saya salah seorang yang menghadiri siri-siri mesyuarat dan perbincangan mereka sebelum pemilihan PAS 2009 (dan selepas).

Blog Anti Husam adalah sebahagian dari perancangan mereka. Ketua kepada Blog Anti Husam ialah Suhaimi Embong dan Dr Kamaruzzaman (Dr Kayu).

Mereka-mereka yang terlibat dalam konspirasi ini antaranya Dr Khazani Abdullah-CEO Sigtech, Dr Supyan Husin(pensyarah UKM), Dr Kayu, Suhaimi Embong, Mohad Adram, Dr Shamsuri (SU Politik Presiden), Roslan SMS, Najman dan ramai lagi.

Juga ada diantara mesyuarat ini telah dijemput SU Sulit Presiden PAS, Sdr Zaihan. Mereka ini ada buat satu NGO nama “Kumpulan Ilmuan” yang banyak mencuba untuk mendapat kontrak dari Kerajaan Selangor.

Dr Kayu adalah “Naqib” mereka semua ni. Saya hairan apa hebatnya ilmu Dr Kayu kerana beliau bukan pun Pensyarah Fakulti Islam UKM.


Mereka buat banyak pertemuan-pertemuan. Ada di Bangi, di Serdang, di SIGTECH dan banyak lagi. Tujuan pertemuan untuk menjatuhkan geng Erdogan yang mereka benci.

Ramai betul SU-SU yang berkaitan dengan pejabat Presiden terlibat dalam konspirasi ni. Tujuan utama konspirasi ini adalah menjatuhkan geng “Erdogan” dalam PAS.

Perkataan “Geng Erdogan” ini mereka yang cipta untuk melabel orang-orang seperti Husam Musa, Dr Syed Azman, Dr Hatta Ramli, Khalid Samad, Dr Dzul Ahmad dan beberapa orang lagi. Misalnya, pengunaan Pemuda Gombak untuk menjatuhkan Dr Hatta Ramli di Gombak adalah salah satu rancangan mereka. Saya ada merakam beberapa pertemuan ini secara rahsia dan bila waktu nya sesuai saya akan dedahkan rakaman itu.

Apa dosa "Geng Erdogan"? Mereka tak setuju PAS bekerjasama dengan UMNO dan tidak menguatkan Pakatan Rakyat. itu aje.

Perancangan-perancangan mereka cukup jijik dan tidak ada akhlak Islam. Termasuk perancangan mereka:

a. Menyebar fitnah terhadap Husam Musa melalui blog Anti Husam
b. Menjatuhkan Dr Hatta di peringkat Kawasan Gombak dengan menggunakan Pemuda Gombak
c. Memastikan Dr Syed Azman tidak menjadi calon di PRK Kuala Terengganu
walaupun majoriti cawangan di sana menyokong Syed Azman
d. Menyebarkan khabar fitnah kononnya ada “Proksi Anwar” dalam PAS
e. Mengagalkan Sept 16 dengan nasihat-nasihat songsang mereka
f. Memacu konspirasi menjatuhkan MB Selangor
g. Kononnya kepimpinan ulama akan dihancurkan
h. Kononnya ulama PAS akan dibuang
i. Kononnya kepimpinan ulama wajib dipertahankan dari diserang.

dan banyak lagi. Segala fitnah yang mereka sebarkan terhadap Husam Musa dan kumpulan “Erdogan”adalah bersumber dari puak-puak ini.

Yang saya nampak, mereka mendapat sokongan yang padu dari Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib, di dalam melakukan kerja-kerja fitnah mereka.

Saya sendiri terlibat dalam menyebarkan beberapa fitnah ini dan saya merasa amat tertekan. Saya berharap dosa saya akan diampunkan Allah SWT hendaknya.

Syukur Dr Shamsuri telah didedahkan konspirasi beliau di dalam menjatuhkan MB Selangor. Semoga Allah menurunkan hukuman yang setimpal dengan kerja jahat Shamsuri.

Dua sebab utama mengapa geng mereka (Kumpulan Ilmuan) benci dgn MB Selangor:

1.0 Kumpulan Ilmuan dibuang dari senarai program “SPICE”
2.0 Percubaan mereka meletakkan orang-orang mereka untuk menguasai Kolej
Universiti Islam Selangor ditolak oleh MB Selangor

Maka, tidak hairanlah Dr Shamsuri begitu bersemangat untuk menjatuhkan MB Selangor kerana membalas dendam.

Saya diberitahu, Dr Khazani melalui SIGTECH sedang dalam proses untuk mendapat kontrak-kontrak dan projek-projek yang besar-besar dari UMNO terutamanya UMNO Terengganu. Itulah sebabnya dia sokong sangat menubuhkan kerajaan UMNO-PAS. Supaya projek senang dapat.

Mudahnya, mereka adalah kaki-tangan kepada Harun Taib dan Geng Terengganu untuk menghancurkan kumpulan yang Harun Taib tak suka. Oleh kerana Harun Taib mahukan kerjasama dengan UMNO, maka mereka pun buat kerja hancurkan kepala-kepala penentang kerjasama dengan UMNO yang digelar “Geng Erdogan”.

Suhaimi Embong terus menerus berbohong kononnya dia terlibat dalam blog AntiHusam. Kalau dia terus menerus berbohong begitu, saya akan serahkan bukti pada TB akan keterlibatan beliau dan Dr Kayu.

Mereka ini sudah macam tiada agama. Saya menyesal ikut mereka. Saya tak tau berapa banyak dosa fitnah telah saya lakukan. Saya tak tau samada dosa saya akan dimaafkan oleh Allah atau tidak. Saya masuk PAS untuk berdakwah dan berbuat pahala, bukan untuk menyebar fitnah dan bohong macam ni.

Sekian

Ahli Geng Terengganu
Tulang Besi

2 comments:

  1. Semoga Allah selamatkan PAS dari makhluk yang zalim. Amin.

    ReplyDelete
  2. merbok

    Mohon Allah jauhkan insan-insan begini dari PAS.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa