Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, August 26, 2011

Bikin Malu Nama Malaysia Saja!

MELBOURNE – Seorang bekas pakar bedah saraf kelahiran Malaysia, yang didakwa membunuh dua teman sosial wanita kelas atasan, dijatuhi hukuman penjara sekurang-kurangnya lima tahun tiga bulan, demikian menurut laporan Australian Associated Press (AAP).

Menyifatkan kes itu sebagai “suatu yang menyedihkan”, Hakim Robert Toner menyimpulkan bahawa Suresh Surendranath Nair telah didorong oleh kepentingan nafsunya.

Nair, 43, yang mengaku bersalah tuduhan membunuh Suellen Domingues-Zaupa, 22, yang mati di kediaman tertuduh di Elizabeth Bay, Sydney, pada Februari 2009.

Dia juga mengaku bersalah membekalkan dadah kepada seorang lagi pelacur, Victoria McIntyre, 23, yang meninggal dunia di kediamannya pada Februari 2009.

Dia kemudiannya mengaku membekalkan kokain pada Januari 2010, apabila dia melanggar syarat ikat jaminnya apabila ditemui bersama dua pekerja seks dan mengambil kokain. – BERNAMA

1 comment:

  1. Itu le pasalnya kena letak dalam mykad, Indian Malaysian..

    Kasi malu ajer, hari tu Chinese Malaysian kena tangkap beramai2 pi NewZealand, melancung konon, tapi bawa DADAH.

    MEMANG SUKA KASI MALU SAJA keturunan pendatang

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa