Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, August 12, 2011

Pendirianku? Dalam Bab Ini Aku Sokong Sk

Gambar 5 orang Yang Didakwa Menjadi Agen Murtad Pulak Didedahkan!!

Semalam Sk membawakan gambar Sophia yang beragama islam yang didakwa menjadi agen murtad .Selepas itu sk menerima beberapa komen dan emai daripada beberapa orang pembaca blog yang marahkandan menunjukkan ketidakpuasan kepada sk kerana menyiarkarkan gambar dan mededahkan kes yang memang sudah terdedah ini.Ini mungkin ketidak fahaman pahaman@fikrah politik dimana pandangan Sk yang condong menyokong Dato Hassan Ali dalam isu ini.

Ini isu akidah umat islam malaysia.bagi sk ianya lebih penting untuk diperjuangkan dan perkara yang berkaitan dengan akidah ataupun tauhid adalah terlalu penting dari perkara yang penting..Sk tak mahu bincangkan masalah politik kerana masalah akidah amat penting dari segalanya. Sk tak mahu akidah umat islam dihancurkan oleh pihak-pihak kuffar yang sangat bencikan islam dan menggunakan cara halus untuk menghancurkan islam dan menyebarkan agama mereka di negara kita.Antara komen yang dihantar epada Sk yang berbaur politik seperti ini"

Nampaknya sk bolehlah join demo perkasa & umno slps ini. Beruntung umno dpt isu ini utk tutup isu pmbrsihan pilihanraya. PR akan kalah besar sbb ada blogger mcm SK.ung umno dpt isu ini utk tutup isu pmbrsihan pilihanraya. PR akan kalah besar sbb ada blogger mcm SK.

Petang ni Sk nak tunjuk lagi gambar individu yang didakwa menjadi agen murtad.Ini gambar diambil ketika serbuan pihak Jais baru-baru ini.Kita boleh lihat beberapa individu ini yang berwajah melayu seperti Nadeane@Sophia Bte Salleh.

Mereka inilah yng didakwa menjadi agen murtad
Dan dibawah ini pula adalah kertas soalan yang diberikan kepada peserta majlis itu.Melihat kepada kertas soalan kita boleh lihat soalan-soalan yang ditanyakan adalah soalan asas agama islam.Apakah tujuan soalan-soalan ini?
Yang pastinya Sk bukan seperti Perkasam dan Umno yang lebih utamakan kepentingan politik dari akidah.Puak Umno dan Perkasam menjadikan satu isu untuk tujuan politik mereka(political mileage)

Dari - Sk

4 comments:

  1. Pekasam dan puak-puak umno
    jika tak nak puak gereja ambil kesempatan kepada saudara-saudara mu. Sila pastikan tiada lagi anak-anak melayu berkeliaran ketika sembahyang jumaat di shopping komplex ,tiada lagi waktu magrib di padang bola, subuh dijalanan menonton screen besar ,puak gereja mengajak mereka ke gereja bukan kerana mereka islam tetapi kerana mereka tu MELAYU ( melayu tu tak semesti nya islam ) fikirkan lah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yob Mountdweller,
    Salam kenal dan balas ziarah. Teman harap bebenor, selain menangani isu cubaan murtad ni (kalau belum murtad) harap2 isu pemutihan PATI dan SPR ni tidak ditenggelamkan.

    ReplyDelete
  3. Anonymous

    Betul juga tanggapan saudara. Tapi Saidina Ali pernah berkata ketika diajukan soalan oleh sahabat, beliau berkata "Selagi manusia itu bersyahadah, maka dia adalah Islam".

    Wallahu Aklam.

    ReplyDelete
  4. W'salam Yob MOH KEMBARA.

    Kalau SPR dan JPN jujur kepada Rakyat Malaysia, memang kita boleh berharap. Tetapi kalau sebaliknya, apakah langkah kita?

    Bab MUrtad ni pun satu masalah yang susah nak selesaikan. Yang jahil itu ada menasabahnya tapi ingat tak cerita kat Kelantan, Ustazah lepasan Al Azhar pun mohon murtad!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa