Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, January 22, 2013

Terlalu Pengecut Rupanya Minah Ni......

Dah nampak belangnya - Pengecut!
Sharifah Zohra buat laporan polis terhadap Harakah dan SAMM ceroboh pejabat SW1M

SETAPAK:  SW1M presiden kontroversi dan tidak sengaja sensasi YouTube Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin (gambar) hari ini membuat laporan polis terhadap Harakah Daily dan badan pelajar Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), yang dia mendakwa telah menghasut kebencian terhadap beliau.
Beliau juga mendakwa bahawa SAMM telah menceroboh ke atas harta swasta apabila wakilnya memasuki pejabat SW1M di Gombak untuk menyerahkan sini jemputan untuk Kebebasan Akademik dan Hak Asas forum, yang dijadualkan untuk malam ini di Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor.
Sharifah Zohra membuat laporan di balai polis Setapak pada 1:15 pagi ini, portal berita dalam talian Free Malaysia Today melaporkan.
“SAMM juga telah menggunakan gambar saya pada banner mempromosikan forum dan menyebarkan berita palsu melalui Internet dengan mendakwa bahawa saya menghadiri forum itu,” katanya dipetik sebagai berkata.
Beliau juga berkata Harakah Daily telah “diterbitkan satu dokumen SW1M palsu untuk membayangkan bahawa saya menerima jemputan”.
Sharifah Zohra menafikan bahawa tandatangan adalah perempuan, dan bahawa setem adalah SW1M.
Walau bagaimanapun, SAMM menyampaikan cerita lain apabila menjelaskan ‘menceroboh’ dakwaan, dan menafikan bahawa wakil empat telah barged ke pejabat SW1M.
“Wan Farel penyelaras kami telah diterima dengan mesra oleh kakitangan mereka,” SAMM propaganda pengarah Edy Noor Reduan telah dipetik sebagai berkata.
Beliau juga menggesa Sharifah Zohra untuk hadir pada malam forum “bukannya memberikan kenyataan yang berat sebelah”.
SAMM adalah salah satu penganjur acara itu, bersama-sama dengan Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen dan Barisan Pelajar Bebas.
Para penceramah terdiri daripada pakar undang-undang perlembagaan Aziz Bari, pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Maszlee Malik dan pelajar Universiti Utara Malaysia KS Bawani.
Kedua-dua Bawani dan Sharifah Zohra memasuki kesedaran awam Malaysia apabila YouTube video kedua-dua semasa forum pergi virus.
24-minit klip telah menunjukkan Sharifah Zohra berating Bawani untuk pandangan beliau mengenai pendidikan percuma, dengan Bawani berhujah kesnya.
Frasa Sharifah Zohra ‘Dengar, mendengar, mendengar’ diucapkan semasa membantah beliau kemudiannya menjadi sekeping perbualan, dengan beberapa olok-olokan video walaupun menghasilkan acara.
Baca berita asal dari Malasyiandigest di sini

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa