Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, January 12, 2010

Kotor Dan Marah Sikit.

Nampaknya sekarang sudah ramai naik gila kerana bau taik yang bukan lagi terkincit tetapi dah terberak pun.

Siapakah yang mengizinkan berak tanpa jamban pada mulanya?


Siapa yang nak terberak, siapa yang berak, siapa main taik dan siapa pula tukang cucinya?

Bila taik dah melambak, terdengarlah suara begini " Seluar tu, macam seluar saya tapi taik tu bukan taik saya!"

8 comments:

  1. tu pasal seluar dia ada org lain pakai kot...hahahaha.... dah semua dok buat kerja-taik jadi berbau taik la semua sekali...

    ReplyDelete
  2. umno mulakan kini mereka sendiri yang membusuk...

    ReplyDelete
  3. Ni keluh kesah pasal orang berak kat Putrajaya atau orang berak kat KB?

    ir Anon

    ReplyDelete
  4. muraisenja

    Kalau dah seluar pun bagi pinjam, maknanya kronilah tu. Sama-sama beraklah kot?

    ReplyDelete
  5. baginda®

    Itulah dia jadinya. Tapi sapa pula tukang cuci? ISAlah kot?

    ReplyDelete
  6. ir Anon

    Lambakan di Putrajaya yang paling banyak. Ada yang tidak mengaku seluar sendiri dan ada pula nasihatkan jangan kata itu seluarnya walau orang sudah kenal tuan yang empunya seluar dan tahi yang dikandungnya.

    ReplyDelete
  7. Mak Su

    kejadian yang sebenarnya pun memang kelakar dan jahat.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa