Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, March 23, 2012

Gambar Gengster Yang Menjadi Popular Di maya


Foto gengster China beredar, diklik 4.5 juta kali dalam dua hari



berita-beritadotcomFoto gengster China yang tercicir melalui sebuah henpon yang hilang, dan diupload di internet menjadi gambar yang paling popular ketika ini. Dalam tempo dua hari telah diklik 4.5 juta kali. Foto-foto itu memperlihatkan gaya hidup gengster China yang dikelilingi tumpukan wang dan kereta mewah.

Sekeping foto memperlihatkan seorang gengster memandu kereta spot mewah Porsche sambil mengenakan seluar pendek dan tanpa baju. Serangkaian foto foto lainnya memperlihatkan aksi kekerasan terhadap anggota gengster lainnya, dipercayai kerana persaingan antara geng.
 
Foto-foto itu muncul di sebuah web dengan judul 'Pics dari telepon gangster China'. Dalam album ini, seorang lelaki muda China tapi berbadan gemuk . Dalam salah satu gambar, dia terlihat tenang berpose di ruang tamu dan di sekitarnya terlihat tumpukan wang tunai.


Foto-foto itu telah dilihat lebih dari 4.5 juta kali dalam waktu kurang dari dua hari. Membuktikan bahawa orang di seluruh dunia tertarik melihat foto-foto tersebut.


Seorang blogger mengatakan, "Reddit menemukan sebuah album foto dari telepon selular yang hilang, biasanya tidak istimewa, Anda hanya berharap untuk menemukan beberapa foto seks porno amatur. Tapi kali ini berbeda."

Sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa