Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, March 11, 2012

Ini Cerita Aduka Taruna

Mar 11, 2012


"Bukan kita orang yang cover Papa Gomo."

Semasa di mahkamah, ketika sidang take 5, gua lepak di luar. Gua pun sound JSJK Bukit Aman dengan nada gurau2.


"Lu memang tak adil la. Bila nak tangkap Papa Gomo nyer, bro?"


Dengan nada setengah sedih dan setengah marah dia bagi tau gua masyarakat hanya tahu marah polis. Tapi sebenarnya berapa banyak kertas siasatan yang dihantar polis ditolak Peguam Negara?


"Lu tanya Peguam Negara la Aduka.. diorang ni yang cover Papa Gomo. Bukan kitaorang."

Aduka

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa