Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 12, 2017

Baru-baru ni aku buat ni.......kalau korang nak cuba boleh.....

Ni aku nak bagitau.....bukan nak iklan. Kalau-kalau sesiapa rasa nak cubalah. Rasulallah buat ni dulu-dulu
Lepas buat Bekam ni, badan rasa ringan......

Kalau korang nak cuba boleh hubungi:
Hafiz no. tel. 014-508 3079
Rumah dia ni dekat rumah aku......boleh kata berjiran jugalah

Harga pakej: RM60.00/13 cups
Bagi sekitar Bandar Kota Bharu.
Dan kawasan luar dan berdekatan Kota Bharu, tambahan RM10.00 duit minyak
Perkhidmatan hanya di kawasan berdekatan Kota Bharu i.e Pasir Mas, Tumpat, Bachok, Pasir Puteh
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa