Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, January 31, 2010

Rais DiCabar Ku Li

Royalti lagi. Beranikah Rais?

“Kalau dia (Rais) fikir begitu elok dia bawa ke mahkamah, saya tidak ada kuasa juga. Dia (Rais) tahu sejarah, saya tak tahu sejarah"

“Saya bercakap apa yang diperuntukkan akta dan oleh perjanjian yang dibuat oleh Petronas dan kerajaan negeri dengan restu kerajaan Pusat diketika itu, ini yang dipakai sampai sekarang".

Ku Li cabar Rais anak Yatim baca sepenuhnya di sini

10 comments:

  1. Salam Ayahanda,

    Seperti di sebutkan dalam posting Bosan, Aduka dan Ku Li. Saya dah hint kan bahawa Ku Li bakal di singkirkan.

    Dan kini lihatlah, pak2 menteri sudah mula memainkan peranan masing2.

    Dan yang meluatnya ialah, apakah orang yang mengubal undang2/perjanjian Petronas dan Negeri, lebih bodoh dari orang yang membaca.

    Tak logik dan tak masuk akal lansung. Kini mereka cuba mengalih isu dan memperlihatkan Ku Li sebagai orang yang bodoh.

    Dan sekaligus cuba memperbodohkan rakyat melalui media perdana pencacai mereka.

    ReplyDelete
  2. Salam..... terima kasih diatas komen saudara yang sebenarnya saya belum baca lagi. Saya sebenarnya sudah lama tidak menulis didalam blog saya Musafirlalu kerana masaalah kesihatan. Tetapi tulisan yang saudara baca itu adalah dari Adeqna. Saya telah memberi kepercayaian kepadanya untuk menulis apa sahaja yang ingin beliau tulis. Dan saya akan bertanggungjawab setiap tulisannya walau pun susah lama tidak menulis..... semoga saudara dan keluarga saentiasa dirahmati Allah s.w.t.

    ReplyDelete
  3. benda yg senang buat bagi jd susah..

    ReplyDelete
  4. akum ,ayahnda


    boleh ke lawan bekas bos ni?

    ReplyDelete
  5. 1 lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional untuk memperbodohkan intelektual rakyat dengan menggambarkan Tengku Razaleigh (KU Li) bodoh(?) dalam hal kerja dia dulu sebagai ketua/boss Petronas? Dia kini seorang penderhaka sbb 'lawan tauke' (bantah kata) tentang dasar UBN & rancangan pemimpin-2 UBN?

    ReplyDelete
  6. W'salam anakanda Isa

    Pada ayahanda kalau Ku Li disingkirkan pun tidak Ku Li tidak kerugian ada-apa. Beliau sudah ada semuanya tetapi sebaliknya sekarang ini, siapakah beliau di dalam UMNO? Beliau sebenarnya sudah dianggap seperti "kain buruk" bagi UMNO dan Pemimpinya kini.

    Daripada Ku Li mengundurkan diri dari politik dengan menggelunsur tanpa impak, adalah lebih baik Ku Li meniggalkan impak dan jasa bersuara akan hak Rakyat Kelantan setidak-tidaknya. Pasti Rakyat Kelantan akan kenang suaranya dan usahanya.

    Nak katakan 'Jasa' Ku Li memang banyak berjasa kepada Rakyat Kelantan semasa beliau masih memiliki kuasa. Tinggal lagi Rakyat Kelantan menilai dengan rasional atau tidak. Kalau dinilai dengan sentimen politik, memang susah untuk nampak.

    ReplyDelete
  7. Adeqna.

    Terima kasih di atas repond kepada keterangan ringkas Pak Din di blog musafilalu.

    Maafkanlah Pak Din, kerana mungkin Pak Din agak keras sikit. Pak Din hanya nak jelaskan apa sebenarnya berlaku. Pak Din tak kata si AT tu betul. Pada sisi Pak Din yang salah tetap salah yang benar tetap benar itulah pendirian kami Bloggers yang membantunya.

    Apa pun sebenarnya bukanlah Pak Din yang dikaitkan dengan blogger dari Terengganu itu. Bari pagi tadi Pak Din ke blog musafirlalu.

    Terima kasih dan maafkan Pak Din di atas kemungkinan agak kasar.

    ReplyDelete
  8. aku

    Kalaulah begitu keadaanya, manusia jenis apakah itu?

    ReplyDelete
  9. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

    Pada ayahanda tak kira Bos tak Bos, di Mahkamah fakta dan bukti menentukan.

    ReplyDelete
  10. Hanz

    Hanz pun tau, sibodoh yang menuduh orang lain juga bodoh adalah sibangang yang mengaku cerdik!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa