Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 26, 2010

Katak Jahil Dari Kelantan

Apo nak dikato. Dah Bodoh jahil pula. Buat malu Orang Kelantan.

Kalau jahil (tak tahu) baik diam. Ini tidak, kerana mulut celupar bangang diri yang terserlah.

Janganlah menjadikan diri huduh di dalam serba serbi. Peribadi buruk, mulut busuk, Agama Jahil, otak sasau!

Itulah sebabnya sikatak ini turut sama mendajalkan Rakyat Kelantan di dalam Royalti Minyak. Rupanya memang dia tak reti.


Mungkin kerana takut ataupun tidak mahu menerima kebenaran, menyebabkan YB Si Katak Emas tiba-tiba melenting dan mengeluarkan kenyataan yang mencerminkan kejahilan seorang pimpinan yang tiada prinsip perjuangan ini.

Mantan Mufti Perlis, Dr. Asri yang mengatakan bahawa setiap ahli politik yang melompat parti adalah sebagai penkhianat amanah rakyat dan akan menanggung dosa di atas perbuatannya itu menyebabkan Johan Keseluruhan Raja Lompat Katak Negara, YB Ibrahim Ali begitu terasa, seperti sembilu menghiris ke jantung beliau.

Lantas mengeluarkan kenyataan yang mencerminkan kebanggangan beliau yang menyatakan “Mana ada dalam nas Al-Quran menyatakan lompat parti berdosa, bukannya tukar agama. Lain kali bila nak buat kenyataan kena berhemah, jangan main sedap cakap,”balas beliau dengan nada marah.

KAH KAH KAH dah dekat seminggu nih.. takde acara Berok Jalanan ke Braheim Ali sebab dalam Quran tak tulis Lompat Parti salah… Ini dah kira perkotak katikan ayat quran… Pandai-pandai buat fatwa.. Atau ang sebenarnye terasa dan takut nak jadik berok jalanan mempertahankan ketuanan Lompat Katak… Kahkahkah

Nasihat aku kat ko Beraheim Ali.. Ang sapa kalau nak banding ngan DR MAZA..? Nak tegur salah orang… Cermin diri tu len kali pakai cermin yang besar baru nampak diri ko tu… Camni nye orang pun Umno simpan!

Sumber asal dari sini

6 comments:

  1. Kita sama2 doakan Ibrahim Ali lebur sebelum sempat PRU ke-13...amin.

    ReplyDelete
  2. salam uncle, moga uncle sekeluarga sihat serta dirahmati selalu...salam maulidur rasul dari erisya

    ReplyDelete
  3. Lahni siGolden Frog ni akan buat apa saja dan meyokong membabi buta kepada bekas majikannya. sebabnaya hayatnya dah nak habis.. mana tahu untung2 PRU13 ada lagi nyawanya UMNO nak pilih balik dia diatas sokongan yg tidak berbelah bagi terhadap majikannya tu.

    ReplyDelete
  4. Kuda Perang

    PRU13 ni pastinya dah jadi Tapai!

    ReplyDelete
  5. W'salam erisya.

    Lama sangat hilangnya. Alhamdulillah uncle dan keluarga baik saja. Begitu juga yang uncle harapkan bagi erisya.

    Uncle agak bimbang kerana erisya menghilang di masa yang kritikal. Semasa itu suami erisya sakit dan erisya sendiri pun uncle dapat rasakan di dalam keadaan yang juga tidak menyelesakan.

    Ada apa-apa pertanyaan atau masalah emaillah Uncle.

    Salam Maulidurrasul juga buat erisya dan keluarga.

    ReplyDelete
  6. kulatlapuk

    PRU13 yang pastinya dia akan kojol.

    Di tiket BN pun dia akan tersembam dan sudah pasti tiada lagi tiket PAS.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa