Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 26, 2010

Parpukari jadi beban kepada UMNO?

Berita ini sudah agak ketinggalan kalau dikirakan dari tarikhnya yang saya ambil dari sini.

Lambat, sungguh lambat geng-geng UMNO ni menilai dan buka mata. Biawak yang dipikul cakar belakang pun gagal dirasai. Sekarang bila dah rasa pedih, bau hanyir baru terasa dan terhidu busuknya. Sudah lama orang tahu siapa siKeldai Gemuk yang berlidah Ular dan merapu berkelicap bagaikan Murai Gila. Sekarang UMNO sudah merasa beban biawak yang didukung.

Cuma tidak tahu Keldai belaan siapa. Baru ini diketahui rupanya belaan spesis yang sama denganya juga. Memang wajar dan berpadanan dengan Tuannya yang tak bermarwah itu.


Tan Sri Muhyiddin menyarankan agar ahli UMNO menyelesaikan segala masalah dalaman segera agar lebih bersedia untuk menghadapi PRU13 yang akan datang. baca sini Malangnya apa yang diharapkan oleh Tan Sri Muhyiddin tidak mungkin akan tercapai selagi Tan Sri Muhyiddin sendiri memberikan muka dan juga mengikut segala kehendak bloggers yang pro Tun Mahathir. Jelas Tan Sri Muhyiddin terlalu memberikan muka kepada mereka ini dan mereka ini sebenarnya (beberapa orang yang sememangnya perasan mereka ini boleh mengoncang kan Tan Sri Muhyiddin malahan bloggers ini pernah mengugut untuk tidak menyokong Tan Sri Muhyiddin jika Khairy Jamaluddin diberikan kerusi sebagai menteri.

Bloggers Pro Tun Mahathir ini terlalu biadab dan ada kala berlagak seolah olah mereka ini lebih dari menteri. Tentu pejabat Tan Sri Muhyiddin tahu bagaimana cara bloggers seperti Parpukari yang cuba untuk menjatuhkan Ketua Pemuda UMNO kerana dendam peribadinya setelah gagal menaikkan Mukhriz sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Seharusnya Parpukari menyalahkan dirinya sendiri kerana gagal memenangkan kan Mukhriz kerana penulisan merayu beliau beliau yang membuat ramai orang naik bosan . Parpukari telah terhutang budi dan telah makan banyak duit yang diberikan oleh bos nya itu kerana laporan laporan bodoh beliau yang mengatakan Mukhriz akan menang mudah, Malangnya Mukhriz tidak dapat jejak tempat kedua apatah lagi memenangi kerusi KPPUM.

Setelah setahun berlalu dan rasanya Pergerakan Pemuda UMNO telah bergerak mengikut apa yang telah dirancang , mereka mereka seperti Parpu kari ini masih tidak paus hati dan masih cuba menjatuhkan kepimpinan KPPUM. Apakah mereka ini tidak ada kerja lain yang lebih baik yang boleh mereka lakukan ?Sebenarnya ramai yang sudah bosan dengan Parpukari ini malahan kumpulan bloggers dari negeri Perak sudah bosan dengan beliau dan sikap beliau ini kemungkinan akan membawa padah kepada Tuan Tuan lembu yang menjaga lembu Parpu ini.

Si Parpu ini sering memainkan lagu lagu lama yang dimainkan oleh pembangkang yang mana pembangkang pun tidak mahu main isu basi itu lagi. Yang paling menarik si parpu banyak meiankan cerita tipu seperti Exco Pemuda mendesak KPPUM meletakan jawatan yang mana akhirnya dinafikan oleh Naib Ketua Pemuda sendiri. Parpu juga baru baru ini menipu kononnya Khairy diberikan oleh PM sebanyak 2 Juta untuk buat program menghantar memeorundum kepada kedutaan Australia dengan niat jahat menyuruh budak2 pemuda yang hadir meminta wang dari Khairy . Tapi kami difahamkan dari sumber yang boleh dipercayai sebenarnya Parpu sudah memberi tahu kepada salah seorang Pegawai yang dai boleh berhenti menabur fitnah sekiranya dia dibayar dengan lumayan. sekurang kurangnya RM50 ribu sebulan kerana beliau bukan sahaja seorang kerana bersama nya ada ayah angkat beliau si Hussein dan kawan gay beliau si Singh is the King. Pegawai berkenaan berkata dia akan menghubungi Parpu setelah mendapat keputusan , Sebaik saja Parpu menerima panggilan dan permintaan nya ditolak Parpu terus menulis bagaikan orang hilang akal dan terus menabur fitnah terhadap KJ. di blog nya,

Gaya dan cara penulisan si Parpukari ini tidak jauh beza cara nya dengan Raja Petra cuma Raja Petra lebih baik dan lebih berpelajaan dari Parpukari yang tidak pernah masuk mana mana kolej ini. Gaya fikiran dan penipuan Raja Petra lebih hebat tidaklah ke bodoh bodohan seperti gaya parpu ini, Parpu ini banyak mendedahkan gambar lucah bagi menarik pembaca membaca blog nya, Isi kandung blog sebenetnya tidak ada apa melainkan fitnah dan photostate berita orang seperti mesin Photostate. Cubaan dia mengaitkan KJ dengan Amwar Ibrahim sememangnya tidak berasas dan nampak sangat si Parpukari ini terdesak kerana ramai yang tidak mempercayai malah mengambil apa yang di salin atau ditiru oleh Parpukari sebagai sesuatu yang tidak benar.

Sebenarnya di Negeri Perak mereka yang celik IT sudah mula membenci Dr Zambry hanya kerana mereka merasakan keperibadian Dr Zambry juga hampir sama dengan orang yang diupah oleh Dr Zambry si Parpukari ini yang kuat mencarut dan memaparkan gambar gambar yang jijik dan lucah. Sokongan Dr Zambry tidak bertambah dengan cara Parpu memainkan isu isu Perak dan disini saya paparkan betapa blogers perak bosan dengan cara Parpukari dan mereka sudah mula mengutuk dan memusuhi Parpukari.

6 comments:

  1. Salam Ayahanda,

    Ha..ha..ha.. lagi cerita pasal mamak DKK ni...

    Boleh baca dalam Blog Era Pasca n3 terbaru.. DKK ni dengan KJ.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Ayahanda...

    Dari gambar siparpu ni dah sah menampakkan beliau ni beban bukan sahaja pada lawan malahan kawan sekalipun. Dari n3 nya pulak lawan dan kawan mengatakan yang beliau ni 'BEBAL'.

    ReplyDelete
  3. Tahun depan elok dikorbankan saja parpu kari dan daginbg-dagingnya bolehlah di edarkan kepada pusat peliharan anjing liar.

    ReplyDelete
  4. W'salam anakanda Isa.

    Ayahanda dah merayau ke situ tadi.

    ReplyDelete
  5. Wa alaikumussalam anakanda best1of4

    Bebal tahap heavyweight kot!

    ReplyDelete
  6. Anonymous

    Kita korbankan Hari Thaipusam!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa