Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 17, 2013

Panas! Najib anak tentera jepun.

Tak ada bezanya anak Tentera Jepun atau British
Mereka adalah Penjajah!

Ayah aku juga pernah bekerja untuk Jepun semasa penjajahan Jepun untuk memberi makan Mak dan Abang-Abang aku di masa susah........
Keluarga lain makan nasi campur ubi kayu dan pakai kain guni sedangkan keluarga kami makan nasi 3 kali sehari dan pakai kain kapas dan sutera jepun

Ayah aku kata tak ada bezanya berkerja untuk Jepun dan British, mereka adalah sama-sama Penjajah!

Bagi aku, aku takkan kata Ayah aku adalah Pengkhianat

Panas! Najib anak tentera jepun!
"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN (GAMBAR MUZIUM NEGARA)" 
(mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)

Kredit kepada The Sniper

2 comments:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa