Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, April 22, 2014

Fesyen Gila babi Apa Pulak Ni?

Bukankah ini juga menghina Islam?
Kononnya fesyen Islam tapi segala ketul dan bonggol nampak jelas!

4 comments:

  1. Ni fesyen gila babi. Budak ni jenis tak diajar oleh mak bapak dari kecil. Kalau ada didikan dia takkan jadi gini. Budak ni patutnya dah halal darahnya disisi islam. Yang anjur pun jenis tak berakal. Jangan kata aku extreme tapi sundal ni dah rosakkan kesucian Islam dengan cara yang sangat memalukan orang yang benar benar Islam. Yang pura pura Islam memang tak rasa apa apa sebab mereka cuma ambil kesempatan nak dipandang baik dengan cara mengaku sebagai islam kerana Islam memang diakui baik. Mereka sengaja cuba merosakkan islam.Banyak wayang anak anak wayang. Pthuiii

    ReplyDelete
  2. Tu bukan fesyen Islam tapi fesyen perempuan sundal. Sundal saja yang sanggup pakai dan pamer fesyen macam tu. Yang anjur pun jenis taruk akal celah pantat tu pasal sanggup anjur dan publisiti gambar gambar macam tu. Kamu yang reka, jahit, pakai,pamer dan anjur juga publisiti dimana mana fesyen tu adalah musuh Islam yang pura pura mengaku Islam untuk merosakkan Islam dari dalam. Phtuiii celaka secelaka celaka ya lah hendaknya seluruh hidup kamu. Tak ada bahasa yang baik untuk makhluk celaka seperti kamu.

    ReplyDelete
  3. sengaja nak hina Islam dan dibiarkan pulak
    kita tahu sapa yang buat tak tahu

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa