Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, November 23, 2015

Jenis bapok mulut busuk berjanggut!

Sipondan mulut longkang dicabar berdebat, inilah jawapanya.....
Mulut cukup busuk tapi bila yang dituduh nak membela diri dia pula yang pengecut dan mengelak dengan alasan bodoh!

Debat terbuka tidak beri faedah

7 comments:

  1. HU..HU...HU...NO MEATBALL,RAZMAN2!

    ReplyDelete
  2. Debat tidak memberi nilai tambah kepada PAS...Menuduh tanpa bukti dan menafikan hak yang dituduh membela diri tu memberi NILAI apa kepada PAS????

    ReplyDelete
  3. Jenis ketua yg dlantik tok presideng yg sakit... Ramai yg sakit dlm pas lo ni... Elok le dah dekat tu kat tg rambutan.. Jenis berani ckp d belakang tp takut berdepan...

    ReplyDelete
  4. Razman x. 3 !!!, tak berani berdebat rupanya,..debat kat kedai kopi je,.... Rugi besar Pas melantik orang macam ni,.....

    ReplyDelete
  5. PAScai pengkhianat agama bangsa dan negara.....!

    ReplyDelete
  6. Ikut OTAK si TOLOL apa boleh buat

    Tanya si TOLOL dulu boleh candat SOTONG di darat tak ??????

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah disuatu ketika nanti apabila Razman ini tersedar bahawa betapa PAS itu telah tergelincir daripada dasar perjuangannya disebabkan oleh Hadi dan konco-konconya, masa itu mana dia nak letakkan muka? Nak join PKR..., DAP..., UMNO atau PAN? Sekarang ni tengah lalok pil kuda meroyan le kamu!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa