Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, November 25, 2015

Khalid buat lawak: Hadi takkan terima punya..........!

Akan muncul macam-macam alasan lindungi kebaculannya!

Amanah cadang Presiden PAS berdebat dengan Husam
 | BORHAN AHMAD
Parti Amanah Negara (Amanah) mencadangkan agar Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang tampil ke depan berdebat dengan bekas naib presiden parti Islam itu Datuk Husam Musa mengenai dakwaan beliau mahu menubuhkan kerajaan dengan Umno di Selangor tahun lepas.
Pengarah Komunikasi Amanah yang juga bekas AJK PAS Pusat, Khalid Samad berkata,  itulah langkah terbaik untuk menguraikan kekusutan ekoran dakwaan itu.
"Sebagai pemimpin, Ust Hadi perlu bersikap telus dan berterus terang dengan ahli dan masyarakat, samada benar usaha ke arah pembentukan kerajaan bersama UMNO/BN di Selangor telah beliau usahakan pada 2014," kata Khalid dalam kenyataannya ekoran desakan pengarah pilihanraya PAS, Datuk Mustafa Ali agar beliau membuat penjelasan mengenai dakwaan itu.
Menurut Khalid, peristiwa 2008 berlaku 7 tahun yang lepas dan ianya sudah lama berlalu dan suasana sudah berubah.
"Kalau masih ingin dibahas, tiada masalah. Tetapi yang lebih penting, adalah yang lebih semasa.
"Debat berhubung usaha pembentukan kerajaan PAS/UMNO di Selangor pada 2014 perlu diadakan dengan kadar seberapa segera. Itu yang merupakan tumpuan dakwaan Husam.
"Supaya kesemuanya akan dengan itu menjadi jelas dan nyata dn tiada yang ditipu atau dilalaikan dengan kata-kata manis sambil usaha sebaliknya dilakukan,"kata Khalid menjawab desakan Mustafa agar beliau menjelaskan mengenai peristiwa 2008 itu.
Sila ke link di bawah:

6 comments:

  1. Apa diharap pada Mat Hadi kaki tuang tu wei...! Mat Hadi cuma budak hingusan kencing bercabang dalam bab kepimpinan dan politik. Jangan dilayan budak hingusan tu...huhuuuu

    ReplyDelete
  2. Kalau diminta hadi lawan mencandat sotong dengan hussam pun belum tentu hadi berani.

    Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  3. blog p.nyokong pan meroyan siang malam pagi petang kira nak cari pasal dgn bekas Parti Induk...Kalau Geng Ulama pertahan hujah...hangpa kata jumud, kolot n agen is di M'sia... fenin habis kami dgn imayam barua/broker kpd sino com dapig... ikut hangpa le nak kata apa.. maka katalah.. Geng kami tak nak layan anying yg salak bukit... terasa pa nak kata... maka kata n kata le... ikut sedap hangpa...asal puas ahti...kata lah.. kami nak tengok je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo punya wala'un!

      Delete
    2. Bukan sekadar bodoh bro. Wala,in ni bongok piang bro...he ka ka..Pas pis pus bro.

      Delete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa