Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, April 20, 2012

Bodohnya Sampai Ke Bonggol!

Nampak bodoh sehingga ke atas bonggol blogger ni. Kalau betul itu mereka yang punya, takkan sebodoh itu mereka membiarkan tembelang dan perangai buruk mereka diperlihtakan kepada orang ramai.


Benda tu sesiapa saja boleh letak kat situ dan ambil gambar bertujuan untuk memfitnah dan memburukkan Siswa yang berkhemah kat situ. Kat situ bukan sesama mereka saja yang ada, Ibubapa dan orang lain pun buat kunjungan.


Nak menipu dan mengampu pun biarlah cerdik dan pakailah otak!


KONDOM DIJUMPAI PADA DEMONTRASI MAHASISWA ROBOT DIDATARAN MERDEKA..!!!


Dalam pada masa berlegar-legar di sekitar demontrasi mahasewel robot belaan Anwar untuk menghidupkan nyawanya, terjumpa pulak binatang alah ni.!!! Kondom yang telah diguna pakai oleh peserta yang berhimpun disana.


Siapa punya lagi kalau bukan mereka, sebab kumpulan mahasewel robot ni dah buat tempat tu macam rumah sendiri kata sana. Nak buang air besar, buang air kecil dan nak mandi kat mana lah sasaran mereka ni..?? Menyusahkan pihak yang lain kerana hajat dan kepentingan mereka.


Bukan sekadar nak minta bebas daripada membayar hutang PTPTN tetapi mahukan bebas segalanya seperti ketua pembangkang yang bebas melakukan aktiviti tersebut. Atas, bawah, depan belakang pun sapu.

Kumpulan ni pula bebas melakukan semua tu di tengah-tengah bandar lagi, tu pasal mereka ni semua kena halau daripada dataran Merdeka semalam..!!! Itu memang baik buat mereka ni..!!


Postingnya di sini

2 comments:

  1. Sudah tiada isu yang ingin di ketengahkan

    ReplyDelete
  2. tulis berita mcm perkara itu sesuatu yang normal dlm masyarakat.. ops lupa! dalam media bn memang dah lumrah

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa