Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, October 25, 2015

Rupanya PAS tahu dari siapa RM2.6b dan ke mana perginya?

SATURDAY, OCTOBER 24, 2015
Mana Sedakah Arab RM2.6 Bilion?

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
“Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

BELANJAWAN 2016 yang dibentangkan oleh Menteri Kewangan, (Datuk Seri Mappadulung Daeng Matti­mung Karaeng Sanrobone) Mohd Najib Abdul Razak semalam dapat sambutan “banget” hangat daripada para Yang Berhormat Pembangkang.

Sebaik saja Mohd Najib, yang juga Perdana Menteri, tamatkan ucapan 90 minit beliau, para YB pembangkang itu menaikkan sepanduk berbunyi ‘Mana RM2.6 bilion’.

PAS tak tanya mana RM2.6 bilion
PAS tak tanya. Boleh jadi para ulama PAS tahu Arab mana yang bagi “sadakah” itu dan di mana duit itu atau bakinya disimpan.

[Untuk liputan Belanjawan 2016, sila baca The Star, Utusan Malaysia, New Straits Times dan Berita Harian.]

Wallahuaklam.

1 comment:

  1. Ya sungguh bener gitu...PAS sememangnya sadar uang itu telah didermakan kepada Najib maling oleh Sang Aladdeen di timur tengah sana, yang bisa memunculkan uang sebanyak itu tanpa gusar, setelah menggunakan lampu ajaib miliknya. Apakah kalian enggak sadar bahwa dalam PAS itu sendiri ada tokoh yang amat intim dengan jin. Mana ada tokoh sebegitu hebat di dalam PKR maupun PAN apatah lagi DAP? Itu sahaja.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa