Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, October 22, 2015

Tq PAS!

Jilat jangan tak jilat............
Inilah masanya nak tunjuk mesra
bayangannya muncul 20 haribulan lagi: 

Usul Undi Tidak Percaya Kepada PM Hanya Sia-Sia, Kata Naib Presiden PAS


3 comments:

  1. U help me I help U, selepas ini jika RUU hudud(?) dibentangkan sure pasti gerenti yakin semua wakil BN akan mengundi menyokong RUU tersebut, itulah kononnya jerat dipasang oleh PAS, ptuii!!!

    Aku percaya PAS yang akan terjerat, ada akai ka?
    Sebaiknya Azmin Ali tidak usahlah mengorat spesis anjing ini, kelak nanti digigitnya. Percayalah PAS akan hilang banyak kerusi dimenanginya di pantai barat, malahan Kelantan pun belum tentu dapat dipertahankan. Jika itu terjadi, barulah puas hati Haji Hadi. Sedangkan lonjakan yang diterima oleh PAS selama ini adalah datang dari Gagasan Rakyat bersama S46 dan DAP diikuti Pakatan Rakyat bersama PKR dan juga DAP. Selepas daripada ini, adakah mungkin PAS masih ataupun lebih ampuh dengan sokongan UMNO/BN? Aku nak berangan macam itu pun, tak termampu.

    ReplyDelete
  2. PAS dah tunjuk warna dia yg sebenarnya....

    ReplyDelete
  3. mp2 yg dok diparlimen tp tak bersuara (takut atau tak reti - knp undi calon2 begini? ) suka sgt nak gantung mp yg lantang bersuara. parlimen adalah tempat berhujah, jd tak perlu guna kuasa nak gantung bila tak larat nak berhujah

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa