Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, November 27, 2015

Dunia........ada macam-macam gila!

Gadis Ini Buang Enam Tulang Rusuknya Sebab Mahu Jadi Karakter Kartun
27/11/15
Pixee Fox pamerkan ukuran lingkar pinggangnya yang ekstrem (Foto: Daily Mail)

RALEIGH – Sudah bukan “barang baru” melihat beberapa orang menirukan karakter boneka Barbie atau karakter animasi dengan melakukan operasi plastik berbiaya selangit. Tapi mungkin yang dilakukan Pixee Fox terbilang paling ekstrem. 

Betapa tidak, gadis berusia 25 tahun itu melakukan pembedahan buang tulang rusuk selama enam jam, untuk menghilangkan enam tulang rusuk bawahnya, demi mengecilnya lingkar pinggang seukuran 14 inci! 

Ukuran itu jelas mematahkan rekod sebelumnya yang dipegang Cathie Jung, di mana Cathie sempat punya ukuran lingkar pinggang 15 inci. 

Pembedahan itu merupakan serangkaian usaha transformasi, selain bedah plastik pada wajah dan payudara dan beberapa bahagian tubuh lainnya. - sumber

1 comment:

  1. Buatlah apapun demi kecantikan apa bagai, namun bila kentut tetap berbau busuk juga. Deria bau $$$Seli entah boleh guna atau tidak.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa