Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, July 16, 2010

Buruan Malam Tadi

Sudah agak lama tidak mengacau "Alam Lain". Malam tadi cuba ke satu tempat di mana tuan rumah mengatakan selalu diganggu.

Orb di atas tingkap

Di jalan menghala ke rumah itu.
Benda berbentuk bulat itu adalah 'Orbs'
(entiti asing dalam bentuk asal)

Orbs yang dibesarkan

Orb di dalam rupa budak kecil yang saya besarkan

Budak inilah yang dikatakan tuan rumah

selalu mengganggu rumahnya

8 comments:

  1. salam pak din...apa tu pak din, tolong terang sikit pak din, cpj tak berapa nak faham...hehe...

    ReplyDelete
  2. seramlah pulak...

    terbaru dari saya : lalang

    ReplyDelete
  3. Salam uncle,

    Tak berapa jelas (gambar) yang di katakan budak kecil tu...

    ReplyDelete
  4. Aktiviti paranormal ni, hanya orang yang kuat semangat je yg boleh join.. Secara peribadi, saya tak seberani Pakdin..

    ReplyDelete
  5. W'salam cikgupj

    Salah satu aktiviti yang Pak Din suka buat ialah aktiviti yang berkaitan paranormal. Dan aktiviti ini selalunya Pak Din lakukan secara berseorangan di waktu jam 12 tengah malam ke atas di tempat-tempat yang dikatakan keras dan berpuaka. Di situ Pak Din akan ambil gambar dan proses. Setelah diproses itulah hasilnya.

    Biasanya benda yang berbentuk bulat itu sebelum diproses secara halus, kita akan nampak hanya objek bulat terang bercahaya atau di dalam bentuk bola api. Mengikut orang yang lebih arif itulah bentuk asal Jin atau Iblis sebelum menjelma di dalam bentuk apa saja yang mereka suka.

    Kalau cikgupj nak lihat gambar dan baca cerita berkenaan Hantu kliklah di gambar "Kisah Bersama Jin Dan Syaitan di ruangan sisi sebelah kanan blog ini.

    ReplyDelete
  6. a kl citizen

    Terima kasih di atas info dan insya Allah saya akan ke sana.

    Sebenar tidak apa yang nak diseram dan takutkan. Mereka sebenarnya adalah makhluk yang cukup lemah dan tidak akan memberikan apa-apa mudarat kepada tanpa izin Allah. Jadi bergantunglah pada kekuasaan Allah.

    ReplyDelete
  7. W'salam anakanda Isa.

    Gambar rupa budak itu ada di dalam gambar 4 dan 6 tetapi tidaklah jelas sangat. Yang nampak hanya muka dan kepala sahaja, badan tersorok.

    Untuk dapatkan gambar sebegini pun terpaksa diproses berulang-ulang. Tapi bila ditunjukkan gambar itu kepada tuan rumah, dia sahkan itulah bentuk muka yang dia lihat.

    ReplyDelete
  8. Sdr. Brahim

    Pak Din yakin Saudara Brahim boleh dan akan berani kalau join Pak Din. Bila sekali dah kita buat, selepas itu tidak akan gerun lagi. Insya Allah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa