Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 1, 2013

Statements Sibangang Dari MCA......

Aku tak marah walau pun aku orang Kelantan
Tetapi kesal kenyataan ini dari seorang Pemimpin sebuah parti politik di negara yang melaungkan slogan 1Malaysia!

Aku tak marah sebab bagi aku sesiapa pun boleh meluahkan persepsi masing-masing terhadap apa-apa dan sesiapa sahaja

Apa pun rakyat yang bijak dan waras boleh menilai kewajarannya....




1 comment:

  1. moden stail - bersepah pusat maksiat sapa punya toke oi berbagai jenis jenayah sapa punya kerja oi

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa