Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 27, 2014

Hudud: UMNO Kelantan Terima

Hudud: Keputusan MB Kelantan diterima

2 comments:

  1. Abe

    Kencang sokongan puak UMNO kepada Nik Amar/Ahmad Yaakob untuk melaksanakan hudud di Kelantan Dalam masa yang sama mereka membisu mengenai perlaksanaan hudud di Terengganu dan negeri-negeri lain yang dikuasai UMNO seperti Perlis, Kedah, NS, Melaka, Pahang dan Johor.

    Mereka sokong dengan kuat kerana mereka tahu Kerajaan PAS Kelantan sedang menghadapi kesukaran untuk menyediakan deraf undang-undang persendirian mengenai hudud untuk dibentang di parlimen.

    Mereka sokong kencang sebab, jika deraf undang-undang persendirian ini dengan berlaku sesuatu keajaiban boleh dibentangkan di parlimen - mereka tahu ianya akan gagal mendapat sokongan di parlimen. Jangan haraplah MP-MP UMNO yang berugama Islam akan sokong. Nanti macam2 alasan diberi untuk menghalalkan tindakan mereka tidak menyokong nanti.

    Bilalah puak UG ni nak cerdik? Samapi bila2 dok kena tipu dengab UMNO.

    ReplyDelete
  2. orang orang yang menjaja hudud pun muka tak bersih seri , sama macam umno.

    bila kehidupan untuk menongkat langit dengan kekayyaan dunia , apa pun tindakan akan gagal.

    ini hanya lah satu permainan orang orang gagal dan bahalol dan tiada nilai ekonomi , hidup pun makan gaji dan kedekut.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa