Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, December 20, 2014

Cerita dari Pakistan Ministry of Defence - Tweets

Aku tak faham mengapa dari dulu mereka suka berbunuhan........
seolah Islam tidak membawa persaudraan dan keamanan.......amat contradict????

Aku tak tahu siapa Fazlullah ni
Aku cari dan jumpa kat link bawah ni.....

Serangan Pakistan tujukan terhadap Mullah Fazlulllah
Fazlullah (militant leader)

PMOD

2 comments:

  1. Orang orang pakistan ini tak de kerja tu sebab nya.

    Senjata senang dapat ; lagi pulak sudah fanatik otak singkat.

    Kalau betul2 faham Islam , sudah kerja kuat2 sampai kaya bantu negeri2 Islam miskin satu dunia.

    Ini pandai hafal2 ayat ayat agama saja tapi benggap nak praktik kan dalam ke hidupan.

    Orang2 Pakistan kena belajar dari China...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa