Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, January 29, 2014

Awas!! Sinaran Cosmos Akan Memasuki Bumi?

Kita share.......
Sejauh mana kebenarannya tak taulah.....
Ini pun saya share dari geng blogger juga
Apa pun lebih baik tahu dan beringat daripada tak tahu apa-apa

Gempar!!! Sinaran Cosmos Akan Memasuki Bumi
Malam ni pada pkl 12.30-3.30 pagi sinaran cosmos akan memasuki bumi dari marikh. Sila matikan telefon pada waktu malam. Jangan letakkan telefon berdekatan anda dan pastikan tiada telefon diletakkan berdekatan anda semasa tidur kerana menurut NASA menerusi berita BBC sinaran tersebut sangat merbahaya. 

Sebarkan dari P5 ATB 2 - maklumat diterima dari ESSCOM menyatakan tsunami kemungkinan akan melanda pantai timur sabah dalam masa 36 jam. Mereka terima dari Jabatan Kajicuaca Sabah. Maklumat lengkap akan menyusul. 

Di Tv3 tadi disiarkan esok diramalkan ribut di Sabah dan Labuan. Brunei juga. Pahang diberi amaran banjir besar lagi kali kedua. 


TERKINI!!Jepun telah memberi amaranTsunami 6-7 S.R dalam masa 36 jam dan semua diarah berjaga-jaga.

 Amaran angin kencang, laut bergelora -http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20131226/dn_30/Amaran-angin-kencang-laut-bergelora 


ACEH pukul 5 pagi tadi mendengar suara anjing lagi mengaum seperti suara raksasa untuk yang kedua kalinya dari bawah dasar laut Samudra Pasifik . 

Menurut para ulama, itu suara Dajjal yg berusaha naik ke dunia. 

Oleh kerana itu kita diperintahkan : Sentiasa tidak berhenti mengumandangkan azan dan mendirikn solat. 

MESIR DILANDA SALJI , RIBUAN IKAN TERDAMPAR DI LAHAD DATU dan yang terbaru IKAN LUMBA-LUMBA , KETAM , DAN SEGALA JENIS HAIWAN LAUT LARI KE DARAT DI PELANTAR PERAIRAN TERENGGANU SEHINGGAKAN PEKERJA PELANTAR MELAUNGKAN AZAN ! Dan sekarang ni dikatakan PERALIHAN KUTUB sedang berlaku dan UMAT ISLAM perlu update BEARING KIBLAT masing-masing . 

Hanya Allah sahaja yang maha mengetahui . Jika ada perubahan kutub maknanya matahari akan berubah arah dan terbit dari sebelah barat . Siapa yang membaca ini, tolong sebarkan. 

Sila hantar kepada rakan anda agar disampaikan berita ini. Jangan dipermainkan, Lillahi Ta'ala . 

Demi Allah ini amanahmu. Kiriman dari kawan saya semoga menjadi peringatan. 
Wallahua’lam....

6 comments:

  1. jepun tengah berpesta...ikan dilaut asyik berenang...cerita diatas karut..diulangi cerita diatas karut..disebabkan cerita diatas ..ikan lumba lumba aku pon tak nak buat show....minta off katanya...takut ipad rosak...pening pening...

    ReplyDelete
  2. sudah2 lah dengan sebar kn hal mcm ni. . mcm x ada kje dah. .asyik buat text palsu jee. . susah la hidup kalau ada manusia y suka memandai2 ni. .baik x payah lancarkn satelite la. .lancar kn org y mcm ni jee ke angkasa lepas tuu. .cpt sikit kita dpt amaran tentang bencana alam. .maklum la org y mcm ni terlebih pandai mengalah kn satelite kat angkasa lepas dah. .aptb

    ReplyDelete
  3. org y suka buat text palsu mcm ni. .baik dye je yg ganti kje satelite kat angkasa lepas tuu. . lancar kn je manusia mcm ni. .senang ckit nk dpt amaran awl tentang bencana alam y bakal b'laku. .aptb. .

    ReplyDelete
  4. manusia mcm ni baik ganti tempat satelite kat angkasa lepas je la. .senang ckit kita dpt amaran awl tentang bencana alam y bakal b'laku. .aptb

    ReplyDelete
  5. manusia mcm ni baik ganti tempat satelite kat angkasa lepas je la. .senang ckit kita dpt amaran awl tentang bencana alam y bakal b'laku. .aptb

    ReplyDelete
  6. allah bukannya bodo sangat macam manusia! nak azan ker nak zikirker , takan dia tu senang dirasuah macam manusia bodo! kalau terpaksa mati, matilah!tkan nak hidup seribu tahun?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa