Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, December 25, 2014

Update: Keadaan Air Di Kepala Jambatan Sultan Yahya Di Sebelah Pasir Pekan






5 comments:

  1. Saya tak simpati pun dengan keadaan bajir di Kelantan, kita sibuk nak perjuangkan kemakmuran dan well-being untuk rakyat Kelantan dari royalty minyak hingga ke segala infra struktur, tapi lain pula peranagi kebanyakan pemimpin2 ulama di Kelantan, asyik sibuk maukan UG maukan itu maukan ini maukan umno.

    ReplyDelete
  2. Selagi kepala ug hadi.. Selagi pas merosit.., dulu dia diam sbb takut kat nik aziz... Dah nik aziz xda maka geng dia pun bermaharaja lela nak masuk kabinet cepat..kita kna pastikan pas kalah teruk pru 14 ni... Geng lebai ni xtau memerentah cuma tau ngajar agama aja... Belum tentu yg di ajar itu dianbuat... Janji pun boleh langgar yg lain lg le.. Duit duit beb... Dok sekongkol dgn amno yg terang dan jelas rosk...

    ReplyDelete
  3. Kegagalsn Kelsntan adalah akibat ke bahalolan rakyat kelsntsn pilih si benggap sebagai pemimpin.

    Ysng rugi rakyat kelantan yang rata rata miskin pspa dan tak ber duit.

    Benggap saja.

    ReplyDelete
  4. Masa kecik ibu bapa berperanan untuk beri pendidikan agama kepada anak-anak supaya bila besar nanti anak2 tidak menjadi penentang hukum agama.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa