Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, August 24, 2015

Lagi statements Pengampu tegar: Harap korang jangan ketawa!

Tiada perjuangan lebih mulia berbanding mempertahankan Najib, UMNO

 | August 23, 2015
Ketua UMNO Bahagian Kepong juga menyifatkan mati kerana mempertahankan UMNO lebih baik berbanding mati dalam kemalangan.
najib,umno
KUALA LUMPUR: Tiada perjuangan lebih mulia berbanding berjuang bersama UMNO dan mempertahankan kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri serta Presiden UMNO.
Malah, Ketua UMNO Bahagian Kepong, Senator Datuk Ridzuan Abdul Hamid berkata, mati dalam politik kerana berjuang UMNO lebih baik berbanding mati kerana kemalangan.
Sehubungan itu, beliau akan terus berjuang bersama UMNO bahkan tidak akan bergerak walau seinci pun bagi mempertahankan Najib.
“(saya) Takkan bergerak walau seinci bersama Najib bahkan akan terus berjuang bersama UMNO.
“Kami akan sentiasa berperang dengan musuh. Kalau nak mati, kita mati bersama Najib. Itu Ikrar, mati dalam politik lebih baik daripada mati katak atau mati dalam eksiden,” katanya sewaktu berucap di Mesyuarat UMNO
Bahagian Kepong di Hotel Hilton KL pada Ahad.
Ridzuan juga meluahkan kekesalan dengan sikap bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang kerap mempersoalkan isu wang derma RM2.6 bilion yang dimasukkan ke dalam akaun Najib.
“Dia makin dipecat makin garang, pergi ke merata bahagian, dan persoalkan RM2.6 bilion. Bukankah mereka berjanji untuk mempertahankan Najib.
“Tetapi mengapakah mereka sering menghentam dan membawa masalah seperti isu syarikat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan isu RM2.6 bilion,” tegasnya.
Ridzuan berkata, jika dilihat dari segi keperibadian Muhyiddin, beliau merupakan seorang yang mendapat pendidikan tinggi dalam bidang agama, namun sikapnya berbeza apabila tidak setia kepada pemimpin.
“Orangnya beragama, bapanya adalah seorang yang yang disanjung tinggi, tapi anaknya baru dua tahun dua bulan jadi Timbalan Perdana Menteri, tidak setia kepada Perdana Menteri,” katanya.

3 comments:

  1. TER BUKTI SUDAH BODOH NYA MELAYU TIADA TANDINGAN NYA

    TANAHAIR DI GADAI TUK TANGGUNG LANUN JALANAN

    Bahalol Betul.....

    ReplyDelete
  2. Bila ugama tak diletak jadikan nombor 1 perjuangan yang yang paling mulia maka inilah jadinya. Lagi sesat dan menyesatkan "tiada perjuangan lebih mulia berbanding mempertahankan najig, umno"

    ReplyDelete
  3. Hang ni x beragama wakaupun ketua kita makan duit haram pun hang sanggup ketepikan agama demi ketua .

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa